تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

شفر: امیدوارم منشا کارش را تکرار کند

سرمربی استقلال با تمجید از عملکرد باشگاه قطری از روحیه بازیکنانش برای بازی در دوحه گفت.

اقتصاد24 - استقلال فردا از ساعت 18:45 در دوحه قطر مهمان الدحیل خواهد بود. سرمربی آبی ها امروز با حضور در نشست خبری ابتدا به قطری ها تبریک گفت: «به تیم ملی قطر بابت قهرمانی در جام ملت های آسیا تبریک می گویم. از این اتفاق خوشحال شدم. فوتبال قطری ها را نزدیک به 10 سال است که دنبال می کنم. در گذشته شاید اشتباهاتی داشتند اما خیلی خوب روی استعدادهای خود کار کردند.»

وینفرد شفر در ادامه به نخستین رقابت فصل استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد: «بازی اول ما برابر الدحیل است، آن ها تیم سال گذشته نیستند. چند بازیکن به این تیم اضافه شده اند و یکی از بهترین های قطر هستند. ما باید با بیش از صد در صد از وجود خود تلاش کنیم. روحیه تیمی، احساس بسیار خوب و شانس بالا برای کسب نتیجه ای خوب داریم. امروز می خواستم منشا اینجا باشد. او فصل گذشته برای پرسپولیس بازیکن مهمی بود و به الدحیل گل زد و امیدوارم فردا نیز این کار را تکرار کند.»

او در ادامه به عملکرد فصل گذشته استقلال اشاره کرد: «در لیگ قهرمانان سال گذشته ما با الریان هم بازی کردیم. برابر السد در خانه شکست خوردیم اما در قطر خیلی خوب بازی کردیم. در قطر 10 نفره شدیم اما شانس خوبی داشتیم تا نتیجه را برگردانیم اما این اتفاق رخ نداد. الدحیل نیز تیم خوبی است و در فاز حمله و دفاع بازیکنان خوبی دارد. ما باید برنامه خود را داخل زمین اجرا کنیم. ما تیم جدید و بهتری نسبت به سال گذشته داریم. تمرکز بالا، ذهنیت برتری و پیروزی فاکتور های مهم تیم ما است و فردا می توانیم برنده باشیم.»

شفر از نحوه برگزاری این مسابقات هم انتقاد کرد: «این سیستم برای ما خوب نیست و من موافق نیستم. مانند اروپا باید مسابقات از ابتدا تا پایان فصل باشد. ما فصل گذشته به یک چهارم نهایی رسیدیم اما فصل به اتمام رسید و 4 بازیکن ما رفتند. با تیم جدید در ادامه مسابقات شرکت کردیم و این برای فوتبال آسیا خوب نیست.»

ارسال نظر