تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
تابلوی بورس:

ریزش ۲۷ هزار واحدی شاخص کل/ بورس، نخستین روز هفته را ناامید کننده آغاز کرد

امروز در بورس، بیشترین افزایش قیمت در بورس به نماد‌های نمرینو، واعتبار، وتوس، ما، ثامید، امین و تنوین تعلق داشت. فنوال، خساپا، غسالم، خزر، ولپارس، ورنا و خبهمن در بازار امروز، بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل بورس با ۲۷ هزار و ۵۹۱ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۱۲۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۸۹۷ واحد ریزش به عدد ۳۹۲ هزار و ۸۵ واحد، تنزل پیدا کرد. فملی، فارس، کگل، شستا، کچاد، تاپیکو و شپنا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

نماد‌های برکت، شستا، خودرو، فملی، خساپا، ثامید و اپال از پر تراکنش‌ترین نماد‌های بورس بودند. همچنین امروز برترین گروه‌های صنعت به ترتیب عبارت بودند از: بانک‌ها، فلزات اساسی، خودرو، شیمیایی، مواد دارویی، چند رشته‌ای و فرآورده نفتی.


بیشتر بخوانید: درباره مدیرعامل کریپتولند هشدار داده بودیم


بیشترین افزایش قیمت در بورس به نماد‌های نمرینو، واعتبار، وتوس، ما، ثامید، امین و تنوین تعلق داشت. فنوال، خساپا، غسالم، خزر، ولپارس، ورنا و خبهمن در بازار امروز، بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

امروز در فرابورس نیز شاخص کل با ۱۲۸ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۶۶۲ واحد تنزل کرد. بپاس بیشترین اثر مثبت و آریا، زاگرس، هرمز، شگویا، ذوب و صبا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند. نماد‌های فگستر، فتوسا، ساوه، کرمان، وسپهر، شگویا و بپاس از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.

ارسال نظر