اقتصاد ۲۴- رضا جمیلی در بخشی از سرمقاله شماره یک این نشریه تاکید کرده توسعه گفتمان نوآوری با درنظر گرفتن منافع عمومی و حمایت از کسبوکارهای نوآور ایرانی، یکی از اهداف کلیدی کارنگ است.
رضا قربانی مدیرمحصول کارنگ هم در یادداشتی با عنوان «کارنگ چه مسیری را دنبال میکند؟» تعریف این رسانه از نوآوری و کسبوکارهای خلاق را شرح داده و نوشته کارنگ تلاش دارد به دور از رویکردهای مرسوم، با نگاهی حمایتگر، اما انتقادی به تحلیل وقایع و نامها و نشانهای این بخش از اقتصاد کشور بپردازد.
برای آشنایی بیشتر با کارنگ میتوانید به سایت این هفتهنامه به آدرس Karangweekly.ir مراجعه یا آن را در شبکههای مجازی دنبال کنید.
بیشتر بخوانید:شگردهای فرار از اخبار تلخ
کارنگ؛ رسانه اقتصاد نوآوری ایران
برای اطلاع از چگونگی اشتراک نسخه چاپی کارنگ به سایت ما سر بزنید.