تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰

آینده قیمت سکه و دلار چه خواهد بود؟

قیمت سکه و دلار در روز‌های اخیر درگیر نوسانات بسیار زیادی بوده است. سوال مهمی که اکنون ذهن معامله گران و سرمایه گذاران را به خود مشغول کرده این است که آینده قیمت سکه و دلار چه خواهد بود؟

اقتصاد۲۴ – قیمت سکه و دلار در روز های اخیر درگیر نوسانات بسیار زیادی بوده است. سوال مهمی که اکنون ذهن معامله گران و سرمایه گذاران را به خود مشغول کرده این است که آینده قیمت سکه و دلار چه خواهد بود؟

تا زمانی که سکه بالای 10200 تومان نوسان کند، شانس ورود خریداران جدید به بازار بیشتر خواهد بود. در شرایطی که هم روند دلار و هم روند طلا از افزایش قیمت سکه حمایت کنند، سطح خریداران در بازار افزایش پیدا خواهد کرد.

وقتی سکه فاقد حباب گردد به معنای آن است که خریداران برای ورود به بازار سکه احتیاط می کنند و زمانی که دلار به زیر مرز 23 هزار تومان بازگردد، فروش‌ها در بازار سکه نیز افزایش پیدا می کند.

شکست در بالای محدوده 23300 تومان دلار، انتظار برای رشد دلار تا کانال 24 هزار تومان را زیاد می کند، کاهشی ها می گفتند تایید صلاحیت همتی موجب خواهد شد که خریداران از بازار عقب‌نشینی کنند.

زیرا ممکن هست تا زمان انتخابات میزان عرضه ارز را افزایش دهد و با این حربه، مانع از قرار گرفتن دلار در مسیر صعودی شود. با این حال، اتفاقی که در بازار رخ داد، برخلاف دیدگاه کاهشی ها بود.

دلار دو روز پس از تایید صلاحیت‌ها، توانست افزایش معناداری پیدا کند ولی از 23300 تومان نتوانست عبور کند، روند حواشی انتخابات می تواند روند دلار و حتی بورس را متاثر خود کند.

امروز مجلس ساعت ۸ تا ۱۰ جلسه فوق‌العاده دارد و سپس جلسه نمایندگان با رهبر انقلاب بصورت ویدیو کنفرانس ساعت ۱٠:٣٠ برگزار خواهد شد که میتواند حواشی این روزهای انتخابات را مشخص کند.

 

منبع: سایت طلا

ارسال نظر