تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
تابلوی بورس:

شاخص کل ۱۷ هزار واحد افزایش یافت/ شاخص کل هم‌وزن همچنان نزولی است

امروز در بورس تهران، گروه‌های فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، بانک‌ها، خودرو، شیمیایی، مواد دارویی و سیمان از برترین گروه‌های صنعت در بورس بودند.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۳۵۶ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۱۵۶ هزار واحد رسید. اما شاخص کل هم‌وزن که وضعیت کلی بازار را بهتر نشان می‌دهد با ۹۹ واحد ریزش به عدد ۳۸۵ هزار و ۵۳۰ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های فولاد، فملی، شستا، کگل، فارس، تاپیکو و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند. پر تراکنش‌ترین نماد‌های بازار نیز به ترتیب عبارت بودند از: غزر، خودرو، فملی، فولاد، خساپا، ثبهساز و برکت.

امروز گروه‌های فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، بانک‌ها، خودرو، شیمیایی، مواد دارویی و سیمان از برترین گروه‌های صنعت در بورس بودند.


بیشتر بخوانید: نقش همتی در ریزش بورس چه بود؟


بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های سخوز، غگل، فپنتا، کدما، وصنا، شپنا و وپترو تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های دکیمی، دجابر، مرقام، پکویر، زکوثر، چکاپا و کسرا مربوط بود.

امروز در بازار فرابورس شاخص کل با ۱۰۹ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۸۴۱ واحد افزایش یافت. میدکو، آریا، ذوب و هرمز بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های کگهر، غصینو و سمگا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. فگستر، چخزر، فتوسا، غگیلا، کزغال، کرمان و ذوب از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.

ارسال نظر