تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
بررسی صنعت روابط عمومی ایران در میان ۱۱۳ شرکت:

نشان روابط عمومی برتر ایران به پگاه اعطا شد

جایزه صنعت روابط عمومی برتر ایران به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد

اقتصاد۲۴- در پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، لوح صنعت روابط عمومی برتر ایران به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، اهدا شد.

این مراسم با حضور مدیران و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

قربانعلی تنگ شیر دبیر اجرایی این رویداد با اشاره با حجم قابل توجه آثار ارسال شده و رقابت دوشادوش حوزه روابط عمومی‌های سراسر کشور افزود: در این مراسم ۱۷۰۰ آثار ارسالی از ۱۱۳ روابط عمومی سراسر کشور در ۱۴ بخش به داوری گذاشته شد.

او افزود: در این رقابت با بررسی عملکرد یکساله از یک اثر برتر در هر بخش، که در خلاقیت، برنامه‌ریزی، اثربخشی، اطلاع رسانی، اعتلای برند، دربرگیری مخاطب، مسئولیت اجتماعی و... تقدیر شد.


بیشتربخوانید:پگاه؛ تنها برنده ۱۰ تندیس و نشان ملی ایمنی غذا


روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران در بخش انتشارات و رویداد‌ها اثر برتر صنعت روابط عمومی ایران شناخته شد.

حضور روابط عمومی‌های سراسر کشور در حوزه نفت و انرژی، صنعت فولاد، پتروشیمی، بانک، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سیمان، راه آهن، صنایع غذایی و بخش خصوصی از نکات قابل توجه در این رقابت بود.

رونمایی از ۳ کتاب در حوزه روابط عمومی نیز از رویداد‌های جنبی این مراسم بود.

منبع : شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

ارسال نظر