تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران:

با خلاقیت و ابزار‌های نوین به دنبال ارائه تصویر واقعی فولاد مبارکه هستیم

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه پس از دریافت نشان عالی روابط عمومی گفت: طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزار‌های نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

اقتصاد۲۴- هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در خصوص دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط این مجموعه گفت: در مجموعه فولاد مبارکه و روابط عمومی همواره تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزار‌های نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

به گفته وی، طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است که با مشورت و استفاده از نظرات تمامی متخصصین و مشاورین حوزه رسانه و روابط عمومی، تصویری که باعث امیدآفرینی است و حاصل از خلاقیت موجود در فولاد مبارکه بوده برای مخاطبان و ذی نفعان خود نمایش داده شود.


بیشتربخوانید:کسب بهترین عملکرد کیفی محصولات «شرکت فولاد مبارکه» از تاریخ راه اندازی


نباتی نژاد ادامه داد: نفس این دست از رویداد‌ها و جشنواره‌ها بررسی عملکرد فضا‌های روابط عمومی و رسانه ایست. در این میان انجمن روابط عمومی نیز فعالیت‌های چند ماه گذشته شرکت‌های مختلف را بررسی کرده است و در این میان روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با فعالیت در رشته‌های مختلف مانند ایجاد رسانه، تولید محتوا‌های رسانه‌ای اعم از محتوای گرافیکی و ارتباط با رسانه ملی، رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب که منجر به ایجاد یک ظرفیت بزرگ و هم افزایی شد، مورد توجه انجمن روابط عمومی قرار گرفت و از آن تقدیر به عمل آمد.

فولاد مبارکه همیشه در جشنواره‌های روابط عمومی پیشتاز بوده است

وی ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از انجمن روابط عمومی وجود دارد که با بررسی و توجه به این نوع از فعالیت‌ها و در نهایت ضمن داوری، زحماتی که عموما از سوی بخش روابط عمومی به عنوان پشتیان فعالیت‌های رسانه‌ای انجام میشود ارزیابی شده و مورد تشویق قرار می‌گیرد؛ در واقع این اقدام منجر به ایجاد انگیزه‌ای می‌شود که بتوانیم این مسیر را ادامه داده و با استفاده از ابزار‌های نو، شیوه‌های جدید و خلاقانه، عملکرد واقعی کل اعضای فعال در سازمان را به تصویر بکشیم. امید می‌رود این اقدام منجر به امید آفرینی و اثربخشی در جامعه شود.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که در رسانه و روابط عمومی این مجموعه دارد، عمدتا در جشنواره‌های مختلف روابط عمومی در سطح کشور و استان اصفهان، همیشه پیشتاز بوده و دلیل آن بکارگیری ابزار‌های نو و دقت نظری است که در حوزه رسانه دارد؛ امسال نیز در جشنواره‌های مختلفی که برگزار شد، روابط عمومی فولاد مبارکه عمدتا رتبه اول را بدست آورده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر