تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تابلوی بورس:

ریزش شاخص کل در روز حضور ابراهیم رییسی در تالار بورس

امروز برترین گروه‌های صنعت در بورس به ترتیب عبارت بودند از: خودرو، فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، بانک‌ها، شیمیایی، سیمان و غذایی به جز قند.

اقتصاد۲۴ - امروز در حالی که ابراهیم رییسی به عنوان یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در تالار بورس حاضر شد، شاخص کل با ۴۴ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز که وخامت وضعیت کلی بازار سرمایه را بهتر نشان می‌دهد با ۲ هزار و ۹۴۶ واحد کاهش به عدد ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ واحد رسید.

نماد‌های سصف‌ها و فملی بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های کگل، فولاد، فارس، خودرو و خساپا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. غکورش، خودرو، ولکار، شپنا، خساپا، خگستر و خپارس نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌های بازار سرمایه بودند.


بیشتر بخوانید: ابراهیم رئیسی به بورس رفت


امروز برترین گروه‌های صنعت در بورس به ترتیب عبارت بودند از: خودرو، فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، بانک‌ها، شیمیایی، سیمان و غذایی به جز قند. بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های کدما، کاذر، کماسه، کفپارس، فجر، خریخت و کسرا تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های سصفها، سکرد، تکشا، چفیبر، غشاذر، وتوس و کطبس مربوط بود.

امروز در بازار فرابورس نیز شاخص کل با ۹۸ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحد افت کرد. کوثر بیشترین اثر مثبت و غصینو، آریا، ذوب، سمگا، فرابورس و وهور بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. نماد‌های فگستر، فتوسا، زملارد، چخزر، رافزا، کرمان و کزغال از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.

ارسال نظر