تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

توسعه بیشتر بازار‌های صادراتی پگاه در اوراسیا

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اولین نمایشگاه تخصصی – صادراتی در ارمنستان، حضور یافت.

اقتصاد ۲۴ - نمایشگاه تخصصی-صادراتی ارمنستان با هدف توسعه بازار‌های صادراتی پگاه و با همکاری شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، از ۲۰ تا ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰، در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو، برگزار شد.

این نمایشگاه با رویکردی تخصصی-صادراتی متشکل از ۴ پاویون عمده و مهم شامل: پاویون صنعت ساختمان، پاویون خدمات فنی و مهندسی، آب و برق و انرژی، کشاورزی و مواد غذایی و سایر گروه‌های مهم کالایی نظیر صنایع بهداشتی و دارویی و آرایشی برگزار شد و برند پگاه شرکت لبنیاتی است که در این نمایشگاه حضور داشت.

پس از افتتاح رسمی نمایشگاه تخصصی – صادراتی ارمنستان با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان تجارت ارمنستان و جمعی از مقامات تجاری و سیاسی ارمنستان، مذاکرات تجاری پر تعدادی برای ورود در سطح بازار محصولات پگاه در ارمنستان، انجام شد.

در این نمایشگاه ضمن نشست تخصصی با بیش از ۳۰ هیئت تجاری، زمینه حضور محصولات پگاه در فروشگاه‌های بزرگ ایرانی و ارمنی نیز رایزنی شد.


بیشتر بخوانید:  استاندارد‌های درونی پگاه، فراتر از استاندارد‌های ملی است


استقبال مناسب از غرفه پگاه به ویژه گروه محصولات خامه، پودری و پنیر نکته قابل توجه در روز نخست این نمایشگاه بود.

گفتنی است، تهیه کتاب کاتالوگ نمایشگاه که حاوی اطلاعات شرکت کنندگان است نیز بخشی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر