تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۰
قیمت بعضی از اقلام میوه و سبزی افزایش یافت

انگور ارزان شد، خربزه و هندوانه گران

در روز‌های پایانی هفته گذشته قیمت بعضی از اقلام میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره‌بار تغییر کرد که گرچه هم شامل کاهش بود و هم افزایش، اما کفه افزایش قیمت سنگین‌تر از کاهش‌ها بود.

اقتصاد۲۴- میوه‌های نوبرانه با اینکه قیمتشان در بازار و میادین تا حدودی نسبت به هفته‌های گذشته تعدیل شده، اما همچنان گران هستند و زور خیلی‌ها به خریدشان نمی‌رسد.

گیلاس و زردآلو که در مغازه‌ها بین ۶۰تا۷۵هزار تومان قیمت دارند در میادین کمی ارزان‌ترند، اما نه ارزان‌تر از ۴۰هزار تومان. زردآلوی ممتاز در میادین هنوز ۴۲هزار تومان است و گیلاس ممتاز هم ۳۹هزارو۵۰۰تومان. این در حالی است که هفته قبل قیمت گیلاس تا ۳۵هزار تومان پایین آمده بود، اما این هفته با ۴هزارو۵۰۰تومان افزایش قیمت، رکورددار شد.


بیشتربخوانید:ادامه تخلف گران فروشی در سطح شهر


هندوانه و خربزه هم به‌ترتیب ۴۰۰و۶۰۰ تومان گران‌تر شدند، اما انگور به روند کاهش قیمت ادامه داد و این هفته با یک‌هزار و ۲۰۰تومان کاهش ۱۹هزارو۸۰۰ تومان قیمت خورد. در میان محصولات فرنگی و جالیزی هم خیار رسمی بیشترین رشد قیمت را داشت که از ۴هزارو۵۰۰تومان هفته گذشته به ۶هزارو۹۰۰تومان رسید. بادمجان هم ۸۰۰تومان گران شد و گوجه، سیب زمینی و پیاز زرد نیز هرکدام ۲۰۰تومان افزایش قیمت داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر