تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

بورس امروز ۵ تیر چگونه آغاز شد؟

امروز شاخص کل بورس با ۰٫۸۸ درصد رشد و ۱۰ هزار واحد مثبت، در محدوده یک میلیون و ۲۲۳ هزار واحد قرار گرفت و عمده نماد‌های شاخص‌ساز روندی مثبت دارندو امروز صف‌های فروش نماد‌های کوچک متعادل‌تر شده است.

اقتصاد ۲۴- امروز شاخص کل بورس با ۰٫۸۸ درصد رشد و ۱۰ هزار واحد مثبت، در محدوده یک میلیون و ۲۲۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۴۵ درصد رشد و هزار واحد مثبت در کانال ۳۷۸ هزار واحد قرار گرفت. حجم معاملات در نیم ساعت ابتدایی به ۱۵۱ میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات هم به ۱۱۰ میلیارد تومان رسید.

امروز نماد‌های مثبت و موثر بر شاخص کل «شستا»، «فولاد» و «تاپیکو» هستند. بیشترین تراکنش هم برای «ومدیر»، «شستا» و «خودرو» ثبت شد.

بیشترین حجم معاملات برای «خساپا»، «خودرو» و «شستا» به ثبت رسید و برترین گروه‌های صنعتی هم چند رشته‌ای صنعتی، فلزات اساسی و خودرویی‌ها هستند.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بورس امروز ۵ تیر ۱۴۰۰


فراورده‌های نفتی امروز با گرایشی مثبت و متعادل داد و ستد می‌شوند. در پیش‌گشایش بورسی امروز هم عرضه اولیه «لطیف» با ۱۶۶ میلیون برگه سهم دارای بیشترین صف خرید در بورس امروز بود و نماد «ثالوند» با ۱۵ میلیون برگه سهم بیشترین صف فروش را داشت.

ارسال نظر