تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
تابلوی بورس

رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نام نماد‌هایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند

در بورس امروز، برترین گروه‌های صنعت به ترتیب عبارت بودند از: شیمیایی، خودرو، فرآورده نفتی، فلزات اساسی، مواد دارویی، بانک‌ها و چند رشته‌ای. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های شفارس، آپ، خرینگ، فمراد، تکنو، سیلام و والبر تعلق داشت.

اقتصاد۲۴ - امروز شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۸۹۳ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۲۵۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۳۹۵ واحد رشد به عدد ۳۸۶ هزار و ۴۷۶ واحد افزایش یافت. شستا بیشترین تاثیر منفی و تاپیکو، شپنا، فملی، شپدیس، اخابر و فارس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل بورس اشتند. ولکار، برکت، شستا، ومدیر، شپنا، فولاد و اپال از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

در بازار امروز برترین گروه‌های صنعت به ترتیب عبارت بودند از: شیمیایی، خودرو، فرآورده نفتی، فلزات اساسی، مواد دارویی، بانک‌ها و چند رشته‌ای. نماد‌های خفنر، فپنتا، کاما، دلقما، بورس، ولکار و ونفت بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های شفارس، آپ، خرینگ، فمراد، تکنو، سیلام و والبر تعلق داشت.


بیشتر بخوانید: ۵ خبر تاثیرگذار امروز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ کدال برای سهامداران بورس


در بازار فرابورس، شاخص کل با ۹۴ واحد افزایش به عدد ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد رسید. نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشت و نماد‌های شگویا، مارون، ومهان، سمگا، فرابورس و کزغال بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

امروز پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس به ترتیب عبارت بودند از: لطیف، فتوسا، کرمان، چخزر، شگویا، کزغال و شاروم.

ارسال نظر