تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
بنابر نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

بهبود ۱۰ نمره‌ای شاخص رضایت مشتریان راناپلاس

محصول رانا پلاس در شاخص رضایت مشتریان بهبود ۱۰ نمره‌ای را نسبت به محصول رانا به ثبت رساند.

اقتصاد۲۴-  بر اساس آخرین نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول راناپلاس علاوه بر بهبود ۱۰ امتیازی در شاخص رضایت مشتریان (CSI) و کاهش ۱۲ نمره‌ای در شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان (IQS)، در شاخص طراحی و چیدمان خودرو (APEAL) به میزان ۴۰ نمره در مقایسه با محصول رانا رشد کرده است.


ارتقای راناپلاس، حاصل تغییرات اعمال شده در محصول، براساس ارزیابی و سنجش نیازمندی و مطالبات مشتریان است.


بیشتر بخوانید:رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته در آستانه ورود به بازار



شاخص «طراحی و چیدمان خودرو»، شاخصی بین المللی است که میزان مطلوبیت طراحی، ظاهر و چیدمان خودرو را ارزیابی کرده و به خریدار نیز کمک می‌کند تا از نظر ظاهری، چیدمان و عملکرد اجزای خودرو را مورد ارزیابی قرار دهد.


ارتقای ۴۰ نمره‌ای امتیاز راناپلاس در این شاخص براساس تغییرات و بهبود‌های حاصل شده در خودروی رانا پلاس نسبت به رانای معمولی شامل استفاده ازکروز کنترل، بهبود غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلید‌های کنترلی (MFC)، استفاده از مجموعه چراغ‌های جلو، عقب و جلو پنجره طرح جدید، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) است.


هم چنین برخورداری از مجموعه داشبورد (بهبود گرین)، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی، آینه‌های جدید راهنما دار و برقی‏، دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح ۲۰۶، مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید مشابه ۲۰۷، مجموعه جدید ‏کلید‌های ‏شیشه‏ بالابر درها، مجموعه رودری‌های جدید و اتصالات ایزوفیکس از جمله سایر تغییرات و بهبود‌های حاصل شده در خودروی رانا پلاس به شمار می‌رود.

منبع: ایکوپرس
ارسال نظر