تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در میدان ولیعصر تیرماه ۱۴۰۰ + جدول

میدان، ولی عصر (که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران میدان، ولی عهد نام داشت) یکی از میدان‌های اصلی شهر تهران است. این میدان در نقطۀ برخورد خیابان، ولی عصر، بلوار کریمخان زند و بلوار کشاورز قرار گرفته است.

اقتصاد ۲۴- برای دانشجویان دانشگاه امیر کبیر، میدان، ولی عصر محل مهمی برای رفت و آمد است چرا که این دانشگاه به میدان، ولی عصر نزدیک است.

پارک معروف لاله هم در قسمت غربی میدان، ولی عصر واقع شده است. خیابان، ولی عصر با طول ۱۸ کیلومتری خود طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه است که جنوب تهران را به شمال تهران وصل می‌کند. این خیابان در طول مسیر خود چهار میدان مهم را به هم متصل می‌کند، این چهار میدان به ترتیب از جنوب تهران به سمت شمال، میدان راه آهن، میدان، ولی عصر، میدان ونک و میدان تجریش هستند.


بیشتر بخوانید: قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله پیروزی تیرماه ۱۴۰۰ + جدول


هر چهار میدان، از جمله میدان، ولی عصر شلوغ و پر رفت و آمد هستند؛ بنابراین سکونت در محله میدان، ولی عصر چالش‌های خاص خودش را دارد. قیمت خانه در میدان، ولی عصر متوسط رو به بالا است. اگر به دنبال خرید یا اجاره آپارتمان، مسکن، خانه، مغازه، ملک تجاری و … در محله میدان، ولی عصر هستید، باید تمام شرایط این محل را در نظر داشته باشید.

این محل بسیار پر رفت و آمد است، دانشجو‌های زیادی هم در آن تردد دارند، به دلیل نزدیکی به پارک لاله، چندین موزه، بیمارستان معروف امام خمینی، مراکز خرید و … گذر افراد زیادی برای درمان، تفریح یا خرید به میدان، ولی عصر می‌افتد. به دلیل خوش مسیر بودن و دسترسی فوق العاده به حمل و نقل عمومی، میدان، ولی عصر توسط افراد زیادی برای رفت و آمد انتخاب می‌شود.

ارسال نظر