تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۶ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

همسر سید بشیر حسینی کیست؟ +عکس

سید بشیر حسینی یکی از داوران برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی بود که در این گزارش چکیده ای زندگی شخصی او و همسرش را می خوانیم.

اقتصاد۲۴- برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی یکی از برنامه‌های موفق استعداد یابی در تلویزیون کشور بود که دو فصل آن با وجود محدودیت‌های کرونایی و ایجاد وقفه‌های طولانی در نهایت به پایان رسید.

یکی از داوران عصر جدید سید بشیرحسینی بود که با حضور و داوری در این برنامه بیش از پیش شناخته شد. او پیش از برنامه عصر جدید در در چند برنامه به عنوان کارشناس حضور داشته و دارای سوابق بسیاری در زمینه فرهنگی و رسانه است، اما شهرتش با برنامه عصر جدید رقم خورد.

سید بشیر حسینی در برنامه عصر جدید به همراه امین حیایی، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد استعداد شرکت کنندگان بی شمار این برنامه را ارزیابی می‌کردند

بیوگرافی سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی متولد ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در اصفهان، کارشناس و پژوهشگر است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق و دکترای رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق است و به زبان‌های فرانسه، انگلیسی و عربی مسلط است.


بیشتر بخوانید: سوگل خلیق مونس قبله عالم شد +عکس


دکتر بشیر حسینی رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای، مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و مشاور دانشگاهی و استعدادیابی است.



داور عصر جدید مولف چند کتاب به نام ۱۵۰ هشتگ و کتاب فکر و سواد رسانه‌ای مقطع دهم، مهارت‌هایی برای خواندن و دیدن و شنیدن در شبکه‌های اجتماعی، ماه عسل مجردها، آینده پژوهی تحولات وب و ... می‌باشد.

همسر و فرزندان سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی سال‌ها قبل ازدواج کرده و دارای دو پسر بنام سید مسیح، سید امیر مهدی و یک دختر بنام محیا سادات است.

اطلاعات زیادی درباره خانواده و همسر سیدبشیر حسینی در دسترس نبوده و تنها عکس موجود از همسر او تصویر زیر می‌باشد.

منبع:نمناک

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صبا
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
شما و خانواده شما باعث افتخار ما هستید ، سید.
الهی همیشه سلامت باشید.
ارسال نظر