تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

هنرمندان مشهوری که به جمع بازیگران جزیره پیوستند +عکس

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم که در مرحله فیلمبرداری برای شبکه نمایش خانگی قرار دارد سه بازیگر جدید خود را معرفی کرد.

اقتصاد ۲۴- سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیر حسین حیدریکه برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود در مرحله فیلمبرداری بوده و بازیگران جدید خود را معرفی کرد.

سیروس مقدم که پیش از این سریال‌های پر مخاطبی را در ژنر درام، کمدی و اجتماعی برای مخاطبان تلویزیون ساخته است این بار با فیلمنامه‌ای به قلم علی طالب آبادی، یکی از قصه‌های درام و اجتماعی را با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در جزیره کیش به تصویر می‌کشد.

مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون که بانوی عمارت آخرین کار تلویزیونی او می‌باشد به جمع بازیگران سریال جزیره پیوست. این هنرمند در دومین تجربه نمایش خانگی خود بعد از سریال موفق شهرزاد، با نقش و گریم متفاوتی در جزیره سیروس مقدم نقش آفرینی می‌کند

زهیر یاری

زهیر یاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان هنرمند جدید دیگری است که در جمع بازیگران سریال جزیره خواهد بود. زهی یاری فعالیت خود را با سریال مریم مقدس آغاز کرد و در سریال یوسف پیامبر نقش بنیامین برادر کوچکتر یوسف را بر عهده داشت


بیشتر بخوانید: اولین عکس مشترک مهدی یغمایی و همسرش +عکس


سامیه لک

سامیه لک بازیگر جوان عرصه هنر، از بازیگران جدید سریال جزیره است. این بانوی هنرمند در سومین تجربه نمایش خانگی بعد از سریال قلب یخی و آقازاده مقابل دوربین سیروس مقدم نقش آفرینی می‌کند.

سامیه لک با حضور در سریال «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی به شهرت رسید و ترور خاموش آخرین سریال او در تلویزیون است.

سریال جزیره به زودی از طریق پلتفرم فیلیمو در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

ارسال نظر