تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

فرماندار نیویورک زیر فشار افشاگران آزار‌های جنسی اش

پخش اولین مصاحبه تلویزیونی با یکی از بازماندگان آزار جنسی فرماندار نیویورک، موج تازه‎ای از گمانه‎زنی‌ها درباره سرنوشت اندرو کومو، آغاز شده است.

اقتصاد ۲۴-چاک شومر و کیرستن جیلیبرند، سناتور‌های ایالت نیویورک، در پی انتشار گزارش تحقیقاتی تازه درباره واقعیت‌های مربوط به اتهامات وارده به فرماندار دموکرات این ایالت، دوباره به طور رسمی خواهان استعفای او شدند.

دادستان ایالت نیویورک و دادستان مخصوص پرونده مزاحمت‌های جنسی اندرو کومو، فرماندار این ایالت، موارد مشخّص مزاحمت‌های جنسی مانند لمس بسیار نابجا و بوسه و. توسّط ۱۱ زن را اعلام کردند.

کومو ویدیو و متنی را منتشر کرد که سرشار از نشان دادن تصاویر سیاستمداران دیگر در حال در آغوش گرفتن زنان در انظار عمومی و ... هستند و به خودی خود، این واکنشی در قالب انتشار این مطالب، حیرت‎انگیز بوده است.

اندرو کومو به شدّت تحت فشار دموکرات‌ها برای استعفا قرار دارد و البتّه احتمال استیضاح او توسّط مجلس ایالتی لحظه به لحظه افزایش می‎یابد.

اوّلین مصاحبه تلویزیونی با یکی از متّهم کنندگان فرماندار نیویورک به آزار جنسی، پخش شد و به این ترتیب، موج تازه‎ای از گمانه‎زنی‌ها درباره سرنوشت اندرو کومو، آغاز شده است. حالا بسیاری کار او را تمام شده می‎دانند و معتقدند که او بر سر دوراهی برکناری از طریق استیضاح یا استعفا قرار دارد.

ارسال نظر