تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

اپل باز هم صرفه جویی می کند

با تعویض شرکت های همکار با اپل، این شرکت در تولید آیفون صرفه جویی می کند.

اقتصاد ۲۴-اپل نحوه خرید قطعات گوشی‌های هوشمند را از تأمین کنندگان تغییر داده است.این شرکت از طریق شرکای خود تجهیزات خاصی را از شرکت کره جنوبی Hyvision System خریداری کرد تا کیفیت دوربین‌ها را بررسی کند. سیستم جدید بررسی می‌کند که آیا لنز‌های لنز‌های واید، فوق زاویه و تله فوتو، و همچنین دنده‌های نوری، به درستی تراز شده اند یا خیر. این موارد می‌تواند به طور مستقیم بر کیفیت تلفن‌های هوشمند تأثیر بگذارد.

به گفته منابع آگاه، اپل قبلاً ماژول‌های دوربین را از شرکای LG InnoTek، Sharp و O'Film خریداری کرده است. این شرکت‌ها لنز‌های از پیش مونتاژ شده و کامل را عرضه می‌کردند. اکنون شرکت آمریکایی آن‌ها را جداگانه خریداری می‌کند و کیفیت هر جزء را بررسی می‌کند. به گفته کارشناسان، با انتقال به یک قالب تحویل جدید و سودآورتر، این شرکت در واقع یاد گرفت که در مونتاژ دوربین برای تلفن‌های هوشمند صرفه جویی کند. اکنون اپل از تجهیزات ارزان‌تر استفاده می‌کند.

فاکس کام، یکی از شرکای قدیمی اپل و یکی از مونتاژ کنندگان اصلی آیفون، کنترل کیفیت تجهیزات را انجام می‌دهد. در این گزارش، مبلغ برآوردی که شرکت در تولید هر گوشی پس انداز می‌کند، فاش نشده است.

اسپوتنیک

ارسال نظر