تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
اجرای طرح واکسیناسیون بیش از نیمی از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو

تزریق دوز اول واکسن ۵۰ هزار نفر/ میانگین تزریق روزانه به ۶ هزار دوز رسید

معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز واکسیناسیون شرکت‌های قطعه‌ساز و زنجیره تامین و نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر با همکاری وزارت بهداشت، روند واکسیناسیون شتاب گرفته و به طور متوسط روزانه شش هزار دوز واکسن تزریق می‌شود. تزریق دوز اول واکسن ۵۰ هزار نفر/ میانگین تزریق روزانه به ۶ هزار دوز رسید

اقتصاد ۲۴-محمد گلچین‌راد با بیان این‌که واکسیناسیون دوز اول کارکنان بسیاری از شرکت‌های تابعه ایران خودرو نیز انجام شده، گفت: به طور میانگین روزانه بیش از شش هزار دوز واکسن در خانواده بزرگ ایران خودرو شامل کارکنان سایت‌های استانی و قطعه‌ساز تزریق می‌شود که از روز گذشته کارکنان نمایندگی‌های شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز واکسینه شدند.


وی افزود: برای تسریع در اجرای طرح و همچنین سهولت دسترسی کارکنان، علاوه بر شرکت ساپکو، شرکت‌های قطعه‌سازی نیز به عنوان مراکز واکسیناسیون در نظر گرفته شده‌اند.


بیشتر بخوانید:قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ + جدول


معاون منابع انسانی ایران خودرو با اعلام واکسینه شدن ۵۰ هزار نفر در گروه صنعتی ایران خودرو تا روز دوم شهریورماه، خاطرنشان کرد: با مساعدت وزارت بهداشت و پیگیری‌هایی که به صورت مستمر صورت می‌گیرد، کارکنان ایران خودرو و زنجیره تامین در محیط امن کاری فعالیت‌های تولیدی را دنبال خواهند کرد.


وی با بیان این‌که اجرای این طرح، تا ایمن‌سازی تمامی کارکنان، سازندگان و شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پس از اتمام واکسیناسیون همکاران امیدواریم با مساعدت و تایید وزارت بهداشت، در مرحله بعدی خانواده کارکنان نیز در دایره دریافت کنندگان واکسن کرونا قرار گیرند.

منبع: ایکوپرس
ارسال نظر