تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پای مدیرعامل اسبق به تامین اجتماعی باز می‌شود؟

وقتی بخشی از دولت سید ابراهیم رئیسی را مدیران و منصوبان دو دولت محمود احمدی نژاد تشکیل می دهند این احتمال هم وجود دارد اداره سازمان تامین اجتماعی به داوود مددی مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی سپرده شود.

اقتصاد۲۴- هرچند از نظر قانونی، سازمان تامین اجتماعی بخشی از تشکیلات اداری سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود اما تجربه سالهای اخیر نشان داده است که فرآیند انتخاب کردن مدیرعامل برای این سازمان تا چه اندازه می تواند از بیرون این وزارتخانه نشات بگیرد.

در همین راستا انتظار می رود که طی روزهای آینده حجت الله عبدالملکی وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی روزهای آینده در خصوص تعیین مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی اقدام نماید.

هنوز از اسامی افرادی که ممکن است به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم منصوب شوند اطلاع دقیقی نیست اما در این میان نام هایی به گوش می رسد از جمله داوود مددی که در دولت نهم برای مدتی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود و زمانی هم مدیرعامل منطقه آزاد کیش محسوب می شود.


بیشتر بخوانید: مسئول بعدی حیاط خلوت دولت با چه کسی خواهد بود؟


از دیگر گزینه های احتمالی تصدی این سمت سید هاشم موسوی است که به نظر در ارتباط با سازمان تامین اجتماعی چهره ای کمتر شناخته شده محسوب می شود.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
باسلام نفرات ونیروهای مستعدی در سازمان تامین اجتماعی هست که میتونن در جایگاه مدیرعامل استفاده کنن من جمله مهرداد قریب که به عنوان معاون بیمه ای سازمان هستند. درضمن آقای زدا که چند مدتی سرپرستی سازمان تامین اجتماعی رو به عهده داشتند از دیگر گزینه های خوب وقابل اعتماد هستند
ناشناس
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
زدا بسیار خوب است
ارسال نظر