تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

امام‌جمعه کرج: بانوان جایِ مادری، سگ دست گرفته‌اند

نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: استعمارگران به دنبال از بین بردن فرهنگ بومی کشور‌ها و تغییر سبک زندگی و تحمیل سبک زندگی خود هستند.

اقتصاد۲۴ - آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشار به ۱۲ شهریورماه ماه روز مبارزه با استعمار اظهار داشت: استعمارگران در قالب عمران و نوسازی کشور‌ها بر مردم سرزمین‌های هدف سلطه فرهنگی و اقتصادی ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس دولت‌های استعمارگر منابع کشور‌های تحت سلطه خود به تاراج می‌برند که در همه جای دنیا اتفاق افتاده و در بلاد اسلامی مانع منافع خود را دین می‌بینند.


بیشتر بخوانید:امام جمعه کرج: انقلاب اسلامی، انسان را از زندگی حیوانی نجات داد


آیت الله حسینی همدانی گفت: استعمارگران به اسم پیشرفت‌های علمی و آزادی موضوع کشف حجاب پیش کشیدند و به تدریج از بین بردن خانواده و حریم آن، به ترویج شهوات و آزادی زن و مرد پرداختند.

وی اضافه کرد: استعمارگران برای رسیدن به اهداف خود از رادیو و تلویزیون استفاده کردند و اخیرا نیز می‌بیبینم فضای مجازی را به صورت گسترده برای اهداف شوم خود در دست گرفته اند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در نتیجه این اقدامات توطئه گران و استعمارگران، بانوان در جامعه اسلامی به جای مادر شدن و تربیت نسل آینده سگ به دست گرفته و در خیابان‌ها پرسه می‌زنند.

وی افزود: این امر نشان دهنده آن است که استعمار کارش را انجام داده و اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی نیز از مثال‌های دیگر دراین زمینه است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر