تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۰

تکه تکه شدن ۲ نگهبان باغ پسته زیر چرخ‌های قطار کرمان

۲ جوان در برخورد با قطار به کام مرگ فرو رفتند.

اقتصاد ۲۴ - حضور ۲ جوان از اهالی منطقه قوام آباد بخش چترود کرمان در مسیر قطار، مرگ دلخراش آن‌ها را در پی داشت.

امین عربپور رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند در مورد این حادثه که شب گذشته حوالی ساعت ۰۹:۰۰ اتفاق افتاد، بیان کرد: متاسفانه در این حادثه که در حوالی روستای قوام آباد اتفاق افتاد دو جوان از اهالی این روستا که سن یکی از آن‌ها ۲۴ و دیگری ۳۵ سال بود جان خود را از دست دادند که جوان ۳۵ ساله متاهل و دارای یک فرزند هم بوده است.

وی با بیان اینکه این جوانان از نگهبانان باغات پسته بودند، افزود: طبق مشاهدات همکاران این افراد با پتو در مسیر قطار بوده‌اند که متاسفانه به طور دلخراشی به زیر قطار کشیده شده‌اند و در محل جان خود را از دست داده‌اند؛ دلیل اینکه این افراد با پتو روی ریل بوده‌اند هنوز مشخص نمی‌باشد.


بیشتر بخوانید: مرگ کارگر جوان اراکی درون چاه


عربپور با ابراز ناراحتی از تعدد این حوادث در محدوده زرند و کرمان، بیان داشت: اگر اشتباه نکنم از ابتدای سال جاری این سومین حادثه از این دست می‌باشد که مرگ ۴ جوان را در پی داشته است.

هرچند بنا به گفته رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند احتمالاً این افراد برای اشراف بر منطقه روی ریل [که مرتفع‌تر است]حضور داشتند [با پتو خوابیده بوده‌اند]، اما به نظر می‌رسد پلیس باید احتمالات دیگر را نیز مدنظر داشته باشد، چرا که ممکن است موضوع مرگ این افراد قبل از برخورد با قطار نیز مطرح باشد.

منبع: رکنا
ارسال نظر