تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

تسریع ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت برای کالا‌های هدف

رئیس سازمان حمایت گفت: جهت تسریع ثبت اطلاعات تولید و توزیع در سامانه‌های تجارت و انبار تمامی حوزه‌های مرتبط این سازمان با هماهنگی کامل با کلیه واحد‌های اقتصادی عرضه کننده کالا‌های پتروشیمی، روغن موتور تصفیه اول، لوازم خانگی، پودر شوینده، پوشک خردسال، شیر خشک صنعتی و مقاطع فولادی آغاز به کار کرده اند.

اقتصاد۲۴- عباس تابش ادامه داد: آن دسته از کالا‌های پتروشیمی مشمول ثبت اطلاعات سامانه جامع تجارت خواهند شد که دارای گرید‌های عرضه شده در بورس (حدود ۳۰۰ قلم) هستند.

معاون وزیر صنعت با تاکید بر تسریع در انجام امور افزود: اطلاعات تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و فعالین حقیقی یا حقوقی در زمینه روغن موتور تصفیه اول، مقاطع فولادی و لوازم خانگی و پودرشوینده، چنانکه مصوب گردیده است از طرف متولیان موضوعی مانند بورس یا انجمن‌های مرتبط به سازمان حمایت ارسال خواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به غیرفعال بودن سامانه مجوز جهاد کشاورزی، در صورت نیاز مجوز موقت توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر تا فرایند ثبت نام فعالین تجاری در سامانه تکمیل و نیز اولین مرحله از اسناد تجاری شیرخشک صنعتی طی هفته آینده در سامانه جامع تجارت ثبت گردد.

گفتنی است جهت تسریع امور مربوط به سامانه جامع تجارت و سهولت انجام مراحل ثبت، لینک فیلم‌های آموزشی مربوط به اخذ شناسه کالا و ثبت نام فعالین در فرم‌های الکترونیکی سامانه جامع تجارت برای راهنمایی فعالین تجاری درج و اسناد آموزشی موجود درسامانه به صورت مجزا به انجمن‌ها ارایه می‌شود.

منبع: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

ارسال نظر