تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰
وزیر راه:

کریدور سواحل مکران-شلمچه سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل کریدور سواحل جنوبی (مکران-شلمچه) تا سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: فاز ۲ بزرگراه جم-شیراز با اعتبارات وزارتخانه‌های نفت و راه ساخته می‌شود.

اقتصاد ۲۴ - رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای اداری شهرستان دیر با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های این شهرستان جبران می‌شود به اقدامات مهم دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات معیشت مردم اشاره کرد و افزود: در وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم تا روند ساخت و تکمیل زیرساخت‌های استان بوشهر سرعت بگیرد.

وی با اشاره به این‌که با کمک و همراهی مجموعه دولت و مجلس، تغییرات مناسبی را در استان بوشهر ایجاد می‌کنیم، تصریح کرد: تکمیل کریدور سواحلی جنوب که نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد دریامحور دارد و از چابهار آغاز و به شلمچه ختم می‌شود در حال انجام است که از پیشرفت مناسبی نیز برخوردار است. تلاش خواهیم کرد تا سال ۱۴۰۱ این پروژه بزرگراهی در استان بوشهر تکمیل شود.


بیشتربخوانید:چشم انداز روشن تجارت ایران و روسیه با تکمیل کریدور شما‌ل جنوب


وی از در دستور کار قرار داشتن تکمیل راه‌آهن شیراز-بوشهر خبر داد و با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم این پروژه در دولت سیزدهم به پیشرفت مناسبی دست پیدا کند، تاکید کرد: تکمیل اتوبان ساحلی دیر به بوشهر با تامین مالی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری این‌که یزرگراه جم-شیراز پیش‌تر از محل اعتبارات وزارت نفت احداث شد، افزود: آغاز احداث و تکمیل فاز دوم بزرگراه جم- شیراز، با اعتبارات وزارت راه‌وشهرسازی و وزارت نفت، در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر