تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰
همزمان با آغاز هفته ملی کودک انجام شد:

اجرای طرح روستای شاد در جزیره قشم

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک طرح روستای شاد با هدف ارتقای سطح سواد حرکتی کودکان و جلوگیری از فقر حرکتی آن‌ها که به علت بحران شیوع کرونا بسیار تشدید شده است در روستا‌های جزیره قشم آغاز شد.

اقتصاد ۲۴- جلیل حق گویان تکامل جسمانی، عصبی ـ عضلانی، شناختی و عاطفی ـ احساسی کودکان جزیره را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: تقویت خلاقیت فردی و گروهی و حس همکاری و مشارکت اجتماعی کودکان و آشنایی آن‌ها با ورزش‌های تخصصی نیز از دیگر اهداف این طرح بشمار می‌رود.

حق گویان روستای کووه‌ای جزیره قشم را محل برگزاری اولین دوره این طرح اعلام کرد و یادآور شد: با همکاری شورای اسلامی روستای کووه‌ای و موسسه دریای علم اندیشان و با حضور ۱۰۰ نفر کودک در گروه‌های ۲۰ نفری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اولین دوره این طرح در روستای کووه‌ای قشم برگزار شد.


بیشتر بخوانید: توسعه ظرفیت‌های گردشگرپذیری در منطقه آزاد قشم


وی با تشکر از سمیه شهبازیان رئیس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد قشم و فائزه بندگار رئیس کمیته توسعه فعالیت بدنی و ورزش کودکان این هیات بخاطر برگزاری شایسته این دوره از طرح روستای شاد بر ضرورت اهتمام و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با کودکان در جهت ارتقاء کیفیت این طرح تاکید کرد.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر