تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

۴۲۱ تخلف حمل و نقل کالا و مسافر شناسایی شد

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در شش ماهه ابتدای سال جاری، توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نظارت و بازرسی حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر در سراسر کشور انجام شده و ۱۷ هزار و ۴۵۶ واحد مورد بازرسی قرار گرفته اند.

اقتصاد ۲۴- پرویز فرجی افزود: طی همین مدت، تعداد ۴۲۱ فقره پرونده در این دو بخش تشکیل و همچنین ارزش تخلفات کشف شده ۳/۲۱۲/۱۲۳/۵۰۰ ریال می‌باشد.

وی در ادامه به آمار بازرسی‌های انجام شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت:در مدت زمان ذکر شده در بخش برون شهری ۲۳۷ فقره پرونده به ارزش یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون و ۹۸۵ هزار ریال و در بخش درون شهری ۱۸۴ مورد پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال گردیده است.

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت در این خصوص متذکر شد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت‌های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول؛ ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها، بازرسان را دراین نظارت مستمر یاری نمایند.

ارسال نظر