تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰
یک مسئول تأکید کرد؛

تولید باکیفیت، معیار سهمیه گندم کارخانجات آرد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران بهره‌گیری از تجهیزات به روز و مدرن در صنعت آرد را بر کیفیت تولید موثر دانست و گفت: واحد‌های تولید باید در کنار استفاده از تجهیزات و امکانات، سایر استاندار‌های تعیین شده را نیز رعایت و به سوی مشتری مداری حرکت کنند.

اقتصاد ۲۴ - عباس ارشدی در بازدید از کارخانه تولیدی آرد که از تجهیزات و سیستم‌های مدرن برای تولید آرد بهره می‌گیرد، گفت: شرایط ایجاد شده برای این مجموعه و استفاده از امکانات به‌روز، شرایط را برای تولید آرد باکیفیت هموار کرده است.

ارشدی تصریح کرد: ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانجات آرد، تولید با کیفیت منطبق با استاندارد‌های روز و مشتری مداری است که کارخانجات باید تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه یک در خصوص وضعیت ذخیره‌سازی گندم استان تهران در شش ماهه دوم امسال اظهار کرد: با توجه به حجم مصرف گندم و آرد در استان تهران، ذخیره این کالای استراتژیک تا زمان فصل خرید باید در شرایط مطمئنی قرار بگیرد.


بیشتربخوانید:گرانی نان ارتباطی به نرخ گندم دارد؟


در همین راستا بخش اعظم نیاز گندم استان تهران از سایر استان‌ها و از محل واردات و بنادر تامین می‌گردد و در حال حاضر نیز، هیچ‌گونه مشکلی در بخش ذخیره و توزیع گندم در استان تهران وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در کنار اهمیت کمیت گندم باید کیفیت نیز در نظر گرفته شود، گفت: با توجه به واریته‌های خاص گندم‌های داخلی و خارجی باید اختلاط به گونه‌ای صورت بگیرد که استاندارد‌های لازم را پوشش دهد؛ لذا با پیگیری‌های صورت گرفته گندم‌های مرغوب و با کیفیت برای نیاز استان تهران جذب شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر