اقتصاد ۲۴ - مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در اینباره گفت: ایساکو، همواره قبل از ورود خودروهای جدید به بازار اقدامات متعددی در راستای ارایه خدمات پس از فروش آن به انجام میرساند و بر همین منوال، هماکنون با تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگیها و امدادگران، تجهیز نمایندگیهای منتخب به ابزار مخصوص، نرمافزار دستگاههای عیبیاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات، آماده ارایه خدمات به خودروهای تارا دنده دستی و تارا اتوماتیک است.
سیدرضا مفیدی ادامه داد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا اتوماتیک نیز همچون تارا دندهدستی به منظور بهرهبرداری کارشناسان نمایندگیها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.
بیشتربخوانید:آغاز تولید آزمایشی آریسان ۲
وی در خصوص پذیرش حضوری این خودرو در نمایندگیها گفت: این خودرو در نمایندگیهای منتخب پذیرش خواهد شد و پس از ترخیص، به منظور اطمینان از کیفیت مناسب خدمات ارایه شده، همچون سایر محصولات ایرانخودرو برای آن طرح فالوآپ یا پیگیری رضایت مشتری اجرا خواهد شد.
مفیدی همچنین گفت: تا کنون کارشناسان فنی ۸۰ نمایندگی منتخب برای ارایه خدمات به تارا آموزش دیدهاند و این تعداد در مرحله بعدی به ۱۱۰ نمایندگی خواهد رسید، همچنین طبق برنامهریزی صورت گرفته تا پایان امسال، ۲۰۰ نمایندگی در سراسر کشور به نمایندگیهای فوق اضافه و آماده خدمت رسانی به دارندگان تارا میشوند.