تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

قیمت روز کله پاچه در تهران

نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد بعد از افزایش مهر ماه قیمت دل و قلوه و جگر سیاه گوسفندی، این قیمت‌ها برای آبان‌ماه تغییری نکرده و نرخ‌های قبلی همچنان پابرجاست.

اقتصاد ۲۴- قیمت آلایش‌های گوساله در میادین میوه و تره بار باز هم بالا رفت. بهای برخی آلایش‌های گوسفندی در میادین میوه وتره‌بار شهرداری تهران برای هفتمین‌ماه ثابت ماند، اما در همین مدت شاهد افزایش ۱۰ درصدی قیمت آلایش‌های گوساله در این مراکز خرید بودیم. نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران که از روز گذشته مبنای قیمت‌گذاری آلایش‌های گوشتی در میادین میوه و تره‌بار است، نشان می‌دهد بعد از افزایش بین ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت دل و قلوه و جگر سیاه گوسفندی در مهرماه این قیمت‌ها برای آبان‌ماه تغییری نکرده و نرخ‌های قبلی همچنان پابرجاست.


بیشتر بخوانید:  کسری ۸ میلیارد دلاری تامین کالا‌های اساسی و دارو


بر این اساس قیمت هر کیلوگرم دل و قلوه گوسفندی بسته‌بندی شرکتی در غرفه‌های محصولات پروتئینی میادین میوه و تره بار ۱۸۰ هزار تومان است و هر کیلوگرم جگر سیاه گوسفندی نیز همین میزان افزایش قیمت داشته است. اما دل و قلوه و جگر سیاه گوساله که طی مهرماه افزایش قیمت داشت باز هم ۸ درصد بالا رفته و هر کیلوگرم دل و قلوه گوساله که مهرماه ۱۱۵ هزارتومان قیمت داشت، در نرخنامه جدید ۱۲۵ هزار تومان قیمت خورده است. جگر سیاه هم به همین میزان افزایش قیمت داشته است. کله‌پاچه جزو اقلامی است که قیمت بسیار بالایی دارد و قیمت یک دست کامل آن با وجود افزایش قیمت گوشت در ماه‌های اخیر، فعلا گران‌تر نشده است. نیم دست کله‌پاچه در میادین هم‌اکنون ۸۶ هزار تومان قیمت خورده که یک دست کامل آن ۱۷۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت نوع درجه یک این محصول در سطح شهر برای هر دست ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر