تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

معلولین باید به جایگاه واقعی خود در جامعه برسند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین و با هنرمندی گروه‌های هنری معلولین و هنرمندان بومی منطقه برگزار شد، گفت: می‌بایست جایگاه و حقوق واقعی معلولین در جامعه را به آن‌ها بدهیم.

اقتصاد۲۴- قدرت اله طمیمیان در این مراسم که با حضور مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران مراکز توانبخشی، مسئولین انجمن‌های معلولین، نماینده بهزیستی خرمشهر و جمع کثیری از معلولین در سالن همایش‌های این سازمان برگزار گردید، معلولین را بخش مهمی از جامعه دانست که باید با دیگر اقشار برابر باشند؛ اظهار داشت: می‌بایست جایگاه واقعی معلولین در جامعه را به آن‌ها بدهیم و شرایط استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این عزیزان را بوجود آوریم.


بیشتر بخوانید: رونمایی از سامانه جامع مدیریت هیأت های ورزشی منطقه آزاد اروند


طمیمیان تصریح کرد: هر کس بنا به وظیفه‌ای که در جامعه، سازمان و یا دستگاهی که در آن کار می‌کند دارد، باید در راستای خدمت به معلولین گام برداشته و همه کمک کنیم تا این عزیزان بهتر دیده شوند و بتوانند در زمینه‌های گوناگون به زندگی خود ادامه دهند.

وی با تشکر از حضور فعال معلولین در جامعه علیرغم مشکلات گوناگون گفت: شما در انجام فعالیت هایتان ذاتا مشکلی ندارید؛ این ما هستیم که می‌بایست مسیر حضور شما را هموار کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مدیران مراکز توانبخشی، روسای انجمن‌های معلولین و فعالان اجتماعی این حوزه خاطرنشان کرد: بنده، همکارانم و سایر کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند الزام دارند که آن وظایفی که در قانون اساسی کشور و سایر قوانین مشخص شده، به نحو احسن انجام دهیم، اما برای هر الزامی یکسری ملزومات نیز وجود دارد که همان سازو کاری است که سازمان و یا ارگان‌های مربوطه در اختیارمان قرار می‌دهد.

طمیمیان افزود: ما تلاش کرده ایم که آنجایی که یار نبوده ایم، باری هم برای شما نباشیم و بر اساس وظیفه تمام تلاشمان را کرده ایم که در خدمت جامعه معلولین منطقه باشیم.

منبع: فرینا
ارسال نظر