تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰
حسب دستور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و با پیگیری سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم؛

عوارض سازمان منطقه آزاد قشم برای تردد متولدین قشم از اسکله لافت و پهل حذف شد

پیرو تاکید دکتر سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و با پیگیری و دستور ویژه دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، از امروز (۲۱ آذرماه) هزینه عوارض سازمان منطقه آزاد قشم برای تردد خودروی متولدین قشم، حذف شد.

اقتصاد۲۴- موضوع معافیت متولدین قشم از عوارض تردد خودرویی برای سال‌ها یکی از مطالبات ساکنان جزیره بود که سرانجام روز جاری با پیگیری‌های انجام شده و طی تشریفات قانونی توسط سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، به نتیجه رسید و متولدین قشم دیگر نیازی به پرداخت عوارض سازمان منطقه آزاد قشم در این مسیر ندارند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: پیرو تاکید دکتر سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، از روز 21 آذرماه، هزینه عوارض سازمان منطقه آزاد قشم برای تردد مواصلاتی و یکبار مصرف از متولدین قشم اخذ نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: خوراک نفت و گاز دو پالایشگاه قشم تأمین شد


دکتر افشار فتح الهی تصریح کرد: از این پس متولدین قشم می‌توانند بدون پرداخت عوارض سازمان منطقه آزاد قشم، در مسیر لافت و پهل به عبور و مرور بپردازند.
پیش از این و با دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و به منظور ساماندهی تردد در اسکله‌های لافت و پهل و پیشگیری از اتلاف وقت مردم به سبب توقف در چندین گیت پرداخت عوارض، عوارض تردد از اسکله‌های لافت و پهل به صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می‌شد.

منبع: فرینا
ارسال نظر