تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰
امروز مطرح شد؛

فیلم عطش از قشم برنده جایزه بزرگ هفدهمین جشنواره بین المللی موبایل فیلم فرانسه شد

فیلم «عطش» به کارگردانی اصغر بشارتی فیلم ساز قشمی برنده جایزه بزرگ و جایزه هیات مدیران آژانس فیلم کوتاه در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی موبایل فیلم فرانسه با موضوع صلح با طبیعت شد.

اقتصاد ۲۴-فیلم ۶۰ ثانیه‌ای «عطش» با موضوع آب، روایت قدردانی انسان از طبیعت با سیراب کردن پرندگان است.

هِبِه آب به موجودات دیگر، راهی برای شکرگزاری مردم جزیره است و نقبی به درصد اهمیت این ماده حیاتی در قشم.

فیلم «عطش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هنرمند نام‌آشنای قشم، اصغر بشارتی، جزو ۵۰ فیلم منتخب از بین ۶۹۲ فیلمی بود که از ۹۲ کشور جهان به این جشنواره بین‌المللی ارسال شد.

یادآور می‌شود؛ جایزه بزرگ هفدهمین جشنواره فیلم موبایل شامل کمک‌هزینه ۱۰ هزار یورویی برای تولید یک فیلم در سال با کمک یک تهیه‌کننده برتر است و جایزه منتخب هیات مدیران آژانس فیلم کوتاه شامل مبلغ ۷۰۰ یورو وجه نقد است که توسط آژانس فیلم کوتاه به اثر منتخب اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید: در کنار مردم بودن، افتخار نظام و دولت است


روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک به جامعه هنری جزیره و کارگردان این اثر، برای همه هنرمندان این منطقه آرزوی موفقیت در سطوح ملی و بین‌المللی دارد.

گفتنی است، فیلم کوتاه «عطش» با بازی زیبا بازماندگان قشمی، تدوینگری منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی، مشاور هنری سیدحامد نوبری، عکاسی پشت‌صحنه فاطمه بشارتی و دستیار کارگردانی فریناز بشارتی، طراحی پوستر یونس دهقانی و عوامل؛ ابوالفضل امیدوار، علی شیوه کش و صالح پوزیده برای شرکت در جشنواره‌های محیط زیستی ملی و بین‌المللی آماده‌شده است.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر