تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

رازهایی برای دیده­ شدن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه­ های اجتماعی پرقدرت است که بستر مناسبی برای رشد و رونق کسب‌وکارهای آنلاین فراهم کرده است. همانطور که این روزها شاهد آن هستید، صاحبان مشاغل مختلف به راه­اندازی کسب­وکار در اینستاگرام روی آورده­اند.

 

اقتصاد ۲۴ -در واقع با افزایش مشغله روزانه مردم، بسیاری از افراد خرید کردن آنلاین را ترجیح می‌دهند، همین موضوع باعث شد تا کسب‌وکارها از پلتفرم اینستاگرام استقبال کنند و بیشتر دیده شوند، اما سوال اینجاست که آیا همۀ مشاغل، به یک اندازه دیده می­شوند؟ خیر؛ زیرا همه افراد اصول لازم برای ارتقای پیج کاری­شان را نمی­دانند، در نتیجه آنطور که باید و شاید کسب­وکارشان رونق نمی‌گیرد.

به عبارت دیگر با گسترش استفاده از اینستاگرام، تعداد مشاغل آنلاین به‌شدت افزایش پیدا کرد است و خب طبیعی‌ست که در بین هزاران کسب‌وکار، برخی از پیج­ها به چشم نیایند، اما نگرانی ندارد! چراکه در این مقاله قرار است رازهایی برای دیده شدن در اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم تا کمتر هزینه کنید و با خرید فالوور واقعی اینستاگرام سریع­تر به نتیجه برسید.

از الگوریتم اینستاگرام چه می­دانید؟

حتماً این روزها از زبان کاربران اینستاگرام شنیده­اید که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است و دیگر مثل قبل، پست­ها به فالوورها نشان داده نمی­شود، دلیل این موضوع چیست؟ طبق الگوریتم جدیداینستاگرام، دیگر زمان انتشار پست مهم نیست، بلکه آنچه مهم است، بازخورد اولیه 10 درصد از فالوورهای شماست.

به عبارت دیگر، اگر هر ساعتی از شبانه­روز پستی منتشر کنید، ابتدا فقط به 10درصد از فالوورهایتان نمایش داده می­شود. اگر بازدیدکنندگان با لایک، کامنت و سیو بازخورد خوبی را از خودشان نشان بدهند، به مابقی فالوورها نیز نمایش داده می­شود.

در غیر این‌صورت، شما به پایین­ترین نقطه feed (صفحه­ای که پست­های صفحاتی که دنبال می­کنید به شما نمایش داده می­شود را feed post می­گویند) می­روید. بنابراین نرخ تعامل شما با مخاطب­تان به مرور کاهش پیدا می­کند. اینجاست که اینستاگرام تصمیم نهایی را برای نشان دادن یا ندادن پست­های شما می­گیرد.

حالا سوال به وجود می­آید که چطور می­توانیم صدرنشین feed post شویم و از قعر آن نجات پیدا کنیم؟ یکی از راه‌هایش خرید فالوور واقعی ، خرید لایک و خرید بازدید اینستاگرام است.

رازهایی برای دیده شدن در اینستاگرام

این رازها، در واقع ترفندهای برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام هستند که کمک می­کنند تا پست‌های پیج کاری شما، بیشتر دیده شوند. برخی از مهم­ترین آنها عبارتند از:

  1. توجه به موضوعات مورد علاقه کاربران اینستاگرام

طبق الگوریتم جدید آنچه برای افزایش بازدید از پست­های شما اولویت دارد، علاقمندی فالوورها و کاربران‌تان است. همانطور که اینستاگرام نیز در آپدیت­های اخیرش، در قسمتی از تنظیمات با بهره­گیری از هوش مصنوعی، لیستی از موضوعات موردعلاقه کاربران را نشان­ می­دهد.

به همین دلیل است که اگر از موضوع پیج و یا کسب­وکارتان کمی فاصله بگیرید و پست­های نامربوط به حوزه فعالیت­تان منتشر کنید، به نتیجه نمی­رسید. به زبان ساده­تر، این پلتفرم با شناسایی علاقۀ کاربران، تنها پست­هایی را در صدر feed می­آورد که مطمئن باشد متناسب با سلیقۀ آنها است.

  1. افزایش نرخ تعامل صاحبان مشاغل با فالوورها

نرخ تعامل، مهم­ترین فاکتور در تعیین میزان موفقیت شما برای دیده شدن در اینستاگرام است. همانطور که همواره شنیده­اید، سرمایه اصلی کسب­وکارهای اینستاگرام، فالوورها و کاربران آن هستند. پس طبیعی‌ست که همه‌چیز مطابق با میل و سلیقه آنها باشد.

تا‌به‌حال به این موضوع دقت کرده­اید که چرا با وجود فالو کردن تعداد زیادی پیج، بازهم اینستاگرام پست­ها و استوری­های دوستان­تان را در صدر همۀ پست­ها به شما نشان می­دهد؟ درواقع اینستاگرام به‌واسطه هوش مصنوعی، متوجه رابطه صمیمانه شما با برخی از افراد می­شود، چطور؟ او تعداد لایک­ها، کامنت­ها، دایرکت­ها و... را بررسی می­کند و به یک رابطه نزدیک پی می­برد. در نتیجه پست­های دو طرف، در صدر دیگر پست­ها برای آنها به نمایش درمی­آید.

درواقع اینستاگرام برای حفظ محبوبیت خود و اثبات ارزشی که برای کاربرانش قائل است، دست به چنین کاری زد، اما در این بین، کار برای فروش آنلاین در اینستاگرام سخت شده است؛ زیرا صاحب آن شغل باید سعی کند تا با انتشار محتوای جذاب، نظرِ کاربر را به خودش جلب کند و رفته­رفته تعاملش را با آنها افزایش دهد.

البته که مشورت با مجموعه­ای مثل تیم اینستاپلاس مسیر را برایتان هموارتر خواهد کرد. این مجموعه به شما کمک می­کند تا با خرید لایک ، خرید فالوور معتبر ، خرید کامنت و خرید بازدید اینستاگرام با کمترین هزینه و در اسرع وقت، نرخ تعامل­تان را بالا ببرید.

  1. تولید محتوای جذاب، مختصر و مفید

به نظر شما، تعامل از کجا می­آید؟ چه موقع 2 نفر یکدیگر را برای صحبت باهم انتخاب می­کنند؟ زمانی که حرف مشترکی برای گفتن دارند و به یک موضوع خاص علاقمند هستند. تعامل در اینستاگرام نیز بر اساس همین قانون است.

وقتی شما انتظار لایک، کامنت، اشتراک پست، ذخیره پست و... دارید، باید علاوه‌بر انتخاب موضوع موردعلاقه فالوور، آن را به‌صورت جذاب نمایش دهید تا نظر کاربر را جلب کند. پس حتماً به‌دنبال یادگیری راهکارهای تولید محتوای جذاب و بامفهوم باشید.

  1. به زمان انتشار پست دقت کنید

درست است که مثل چند سال گذشته، زمان انتشار پست خیلی اهمیت ندارد، اما هنوز هم در الگوریتم جدید اینستاگرام در مورد آن صحبت می­شود. زمان انتشار پست، می‌تواند به 2 نکته زیر اشاره داشته باشد:

  • فاصله زمانی بین انتشار پست­ها،
  • زمان انتشار پست در طول روز،

در مورد نکته اول، همواره متخصصان این حوزه بر این باورند که حداقل هر 48 ساعت یکبار، باید پست منتشر شود تا تداوم بین پست­ها حفظ شود. علاوه‌بر‌آن، همانطور که می­دانید بازدید از اینستاگرام، هنگام شب افزایش پیدا می­کند.

بنابراین کسی که پست خود را ساعت 8 شب منتشر می­کند، بیشتر از کسی که 9 صبح آن را به نمایش گذاشته است، دیده می­شود. این موضوع با توجه به محتوای پیج و آمار بازدید هرکدام، متفاوت است.

برای مثال اگر کسی به‌تازگی کسب­وکار اینترنتی خود را راه انداخته است، روزهای اول بهتر است در کنار خرید فالوور اینستاگرام ، ساعات مختلفی از روز، پست­ها را منتشر کند تا بعد از چند روز متوجه ساعت بهینه برای انتشار مابقی پست­ها بشود.

  1. بررسی میزان بازدید در اینستاگرام با Insights

اگر چیزی را در اینستاگرام می‌فروشید، پس حتماً اکانت بیزنسی دارید. اکانت­های بیزنسی مزیت‌شان این است که ابزاری به نام  Insightدارند که به کاربر این اجازه را می­دهد تا موارد زیر را به‌طور کامل بررسی کند.

  • آمار تعداد بازدیدها،
  • انگیجمنت­ها یا نرخ تعامل،
  • تعداد افرادی که با مشاهده پست­های شما در Explore، شما را دنبال کرده­اند،
  • آمار دیده شدن پست شما در Explore،
  • و...

Insights به صاحبان پیج­های کاری، اینفلوئنسرها و... این امکان را می­دهد تا از میزان تعامل پیج­شان با فالوورها به اطلاعات خوبی برسند. برای مثال:

  • کدام پست بیشترین بازخورد را داشته است؟
  • چه زمانی برای انتشار پست­های شما مناسب­تر است؟
  • کدام محتوا بیشتر توانسته است نظر مخاطب را به خود جلب کند؟
  • و...

اگر پاسخ شما به این سوالات توانست رضایت شما را جلب کند، یعنی مسیر درستی را رفته­اید. در غیر اینصورت باید به فکر طراحی یک استراتژی جدید باشید. خبر خوب اینکه تیم اینستاپلاس با ارائه خدماتی مثل امکان خرید فالوور فعال ایرانی، خرید لایک و... در بهبود آمار مربوط به Insights به شما کمک می­کند.

مجموعه اینستاپلاس 5 سال است که در مسیر خدمات شبکه­های اجتماعی فعالیت دارد و ادعای:

  • پشتیبانی همیشگی،
  • ارزان­ترین قیمت­ها،
  • تحویل فوری سفارش،
  • بیش از 400 هزار سفارش موفق،
  • و...

را دارد. همه این موارد دلایل کافی برای اعتماد به این مجموعه را داراست. کافیست برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، خرید لایک ، خرید کامنت و خرید بازدید اینستاگرام به سایت instaplus.org مراجعه کنید.

 

ارسال نظر