به عبارت دیگر با گسترش استفاده از اینستاگرام، تعداد مشاغل آنلاین بهشدت افزایش پیدا کرد است و خب طبیعیست که در بین هزاران کسبوکار، برخی از پیجها به چشم نیایند، اما نگرانی ندارد! چراکه در این مقاله قرار است رازهایی برای دیده شدن در اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم تا کمتر هزینه کنید و با خرید فالوور واقعی اینستاگرام سریعتر به نتیجه برسید.
از الگوریتم اینستاگرام چه میدانید؟
حتماً این روزها از زبان کاربران اینستاگرام شنیدهاید که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است و دیگر مثل قبل، پستها به فالوورها نشان داده نمیشود، دلیل این موضوع چیست؟ طبق الگوریتم جدیداینستاگرام، دیگر زمان انتشار پست مهم نیست، بلکه آنچه مهم است، بازخورد اولیه 10 درصد از فالوورهای شماست.
به عبارت دیگر، اگر هر ساعتی از شبانهروز پستی منتشر کنید، ابتدا فقط به 10درصد از فالوورهایتان نمایش داده میشود. اگر بازدیدکنندگان با لایک، کامنت و سیو بازخورد خوبی را از خودشان نشان بدهند، به مابقی فالوورها نیز نمایش داده میشود.
در غیر اینصورت، شما به پایینترین نقطه feed (صفحهای که پستهای صفحاتی که دنبال میکنید به شما نمایش داده میشود را feed post میگویند) میروید. بنابراین نرخ تعامل شما با مخاطبتان به مرور کاهش پیدا میکند. اینجاست که اینستاگرام تصمیم نهایی را برای نشان دادن یا ندادن پستهای شما میگیرد.
حالا سوال به وجود میآید که چطور میتوانیم صدرنشین feed post شویم و از قعر آن نجات پیدا کنیم؟ یکی از راههایش خرید فالوور واقعی ، خرید لایک و خرید بازدید اینستاگرام است.
رازهایی برای دیده شدن در اینستاگرام
این رازها، در واقع ترفندهای برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام هستند که کمک میکنند تا پستهای پیج کاری شما، بیشتر دیده شوند. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
- توجه به موضوعات مورد علاقه کاربران اینستاگرام
طبق الگوریتم جدید آنچه برای افزایش بازدید از پستهای شما اولویت دارد، علاقمندی فالوورها و کاربرانتان است. همانطور که اینستاگرام نیز در آپدیتهای اخیرش، در قسمتی از تنظیمات با بهرهگیری از هوش مصنوعی، لیستی از موضوعات موردعلاقه کاربران را نشان میدهد.
به همین دلیل است که اگر از موضوع پیج و یا کسبوکارتان کمی فاصله بگیرید و پستهای نامربوط به حوزه فعالیتتان منتشر کنید، به نتیجه نمیرسید. به زبان سادهتر، این پلتفرم با شناسایی علاقۀ کاربران، تنها پستهایی را در صدر feed میآورد که مطمئن باشد متناسب با سلیقۀ آنها است.
- افزایش نرخ تعامل صاحبان مشاغل با فالوورها
نرخ تعامل، مهمترین فاکتور در تعیین میزان موفقیت شما برای دیده شدن در اینستاگرام است. همانطور که همواره شنیدهاید، سرمایه اصلی کسبوکارهای اینستاگرام، فالوورها و کاربران آن هستند. پس طبیعیست که همهچیز مطابق با میل و سلیقه آنها باشد.
تابهحال به این موضوع دقت کردهاید که چرا با وجود فالو کردن تعداد زیادی پیج، بازهم اینستاگرام پستها و استوریهای دوستانتان را در صدر همۀ پستها به شما نشان میدهد؟ درواقع اینستاگرام بهواسطه هوش مصنوعی، متوجه رابطه صمیمانه شما با برخی از افراد میشود، چطور؟ او تعداد لایکها، کامنتها، دایرکتها و... را بررسی میکند و به یک رابطه نزدیک پی میبرد. در نتیجه پستهای دو طرف، در صدر دیگر پستها برای آنها به نمایش درمیآید.
درواقع اینستاگرام برای حفظ محبوبیت خود و اثبات ارزشی که برای کاربرانش قائل است، دست به چنین کاری زد، اما در این بین، کار برای فروش آنلاین در اینستاگرام سخت شده است؛ زیرا صاحب آن شغل باید سعی کند تا با انتشار محتوای جذاب، نظرِ کاربر را به خودش جلب کند و رفتهرفته تعاملش را با آنها افزایش دهد.
البته که مشورت با مجموعهای مثل تیم اینستاپلاس مسیر را برایتان هموارتر خواهد کرد. این مجموعه به شما کمک میکند تا با خرید لایک ، خرید فالوور معتبر ، خرید کامنت و خرید بازدید اینستاگرام با کمترین هزینه و در اسرع وقت، نرخ تعاملتان را بالا ببرید.
- تولید محتوای جذاب، مختصر و مفید
به نظر شما، تعامل از کجا میآید؟ چه موقع 2 نفر یکدیگر را برای صحبت باهم انتخاب میکنند؟ زمانی که حرف مشترکی برای گفتن دارند و به یک موضوع خاص علاقمند هستند. تعامل در اینستاگرام نیز بر اساس همین قانون است.
وقتی شما انتظار لایک، کامنت، اشتراک پست، ذخیره پست و... دارید، باید علاوهبر انتخاب موضوع موردعلاقه فالوور، آن را بهصورت جذاب نمایش دهید تا نظر کاربر را جلب کند. پس حتماً بهدنبال یادگیری راهکارهای تولید محتوای جذاب و بامفهوم باشید.
- به زمان انتشار پست دقت کنید
درست است که مثل چند سال گذشته، زمان انتشار پست خیلی اهمیت ندارد، اما هنوز هم در الگوریتم جدید اینستاگرام در مورد آن صحبت میشود. زمان انتشار پست، میتواند به 2 نکته زیر اشاره داشته باشد:
- فاصله زمانی بین انتشار پستها،
- زمان انتشار پست در طول روز،
در مورد نکته اول، همواره متخصصان این حوزه بر این باورند که حداقل هر 48 ساعت یکبار، باید پست منتشر شود تا تداوم بین پستها حفظ شود. علاوهبرآن، همانطور که میدانید بازدید از اینستاگرام، هنگام شب افزایش پیدا میکند.
بنابراین کسی که پست خود را ساعت 8 شب منتشر میکند، بیشتر از کسی که 9 صبح آن را به نمایش گذاشته است، دیده میشود. این موضوع با توجه به محتوای پیج و آمار بازدید هرکدام، متفاوت است.
برای مثال اگر کسی بهتازگی کسبوکار اینترنتی خود را راه انداخته است، روزهای اول بهتر است در کنار خرید فالوور اینستاگرام ، ساعات مختلفی از روز، پستها را منتشر کند تا بعد از چند روز متوجه ساعت بهینه برای انتشار مابقی پستها بشود.
- بررسی میزان بازدید در اینستاگرام با Insights
اگر چیزی را در اینستاگرام میفروشید، پس حتماً اکانت بیزنسی دارید. اکانتهای بیزنسی مزیتشان این است که ابزاری به نام Insightدارند که به کاربر این اجازه را میدهد تا موارد زیر را بهطور کامل بررسی کند.
- آمار تعداد بازدیدها،
- انگیجمنتها یا نرخ تعامل،
- تعداد افرادی که با مشاهده پستهای شما در Explore، شما را دنبال کردهاند،
- آمار دیده شدن پست شما در Explore،
- و...
Insights به صاحبان پیجهای کاری، اینفلوئنسرها و... این امکان را میدهد تا از میزان تعامل پیجشان با فالوورها به اطلاعات خوبی برسند. برای مثال:
- کدام پست بیشترین بازخورد را داشته است؟
- چه زمانی برای انتشار پستهای شما مناسبتر است؟
- کدام محتوا بیشتر توانسته است نظر مخاطب را به خود جلب کند؟
- و...
اگر پاسخ شما به این سوالات توانست رضایت شما را جلب کند، یعنی مسیر درستی را رفتهاید. در غیر اینصورت باید به فکر طراحی یک استراتژی جدید باشید. خبر خوب اینکه تیم اینستاپلاس با ارائه خدماتی مثل امکان خرید فالوور فعال ایرانی، خرید لایک و... در بهبود آمار مربوط به Insights به شما کمک میکند.
مجموعه اینستاپلاس 5 سال است که در مسیر خدمات شبکههای اجتماعی فعالیت دارد و ادعای:
- پشتیبانی همیشگی،
- ارزانترین قیمتها،
- تحویل فوری سفارش،
- بیش از 400 هزار سفارش موفق،
- و...
را دارد. همه این موارد دلایل کافی برای اعتماد به این مجموعه را داراست. کافیست برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، خرید لایک ، خرید کامنت و خرید بازدید اینستاگرام به سایت instaplus.org مراجعه کنید.