تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰
با حضور مشاور رئیس جمهور صورت گرفت:

بهره برداری از مدرسه ۸ کلاسه احداثی سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای قیرکندی پلدشت

همزمان با سومین روز از سفر «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ماکو، مدرسه ۸ کلاسه احداثی سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای قیرکندی شهرستان پلدشت به بهره برداری رسید.

اقتصاد ۲۴ - این مدرسه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با توجه به اهمیت موضوع آموزش و پرورش برای مجموعه منطقه و خدمات رسانی به روستا‌های محروم منطقه و به پاس قدردانی از زحمات معلمین آغاز این پروژه در هفته معلم سال ۹۹ انجام گرفت و امروز به بهره برداری رسید.

مدرسه ۸ کلاسه پیام در روستای قیرکندی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و در سه طبقه هر طبقه ۳۷۰ متر مربع با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال با حضور مشاور رئیس جمهور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت، امام جمعه پلدشت و جمعی از مسئولین منطقه افتتاح شد.


بیشتر بخوانید: عملیات اجرایی نخستین طرح تولید محصولات گلخانه ای منطقه آزاد ماکو آغاز شد


سازمان منطقه آزاد در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی و حل مشکلات فضای آموزشی در منطقه، در شهر یولاگلدی، روستا‌های آداغان و قیرکندی اقدام به احداث مدارس ۱۰، ۹ و ۸ کلاسه کرده است.

گفتنی است؛ دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی روز شنبه (۲۷ آذرماه) به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو به این منطقه سفر کرد.

منبع: منطقه آزاد ماکو
ارسال نظر