تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰
 علی الیاسی خبر داد:

بررسی طرح کارگاه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی در نشست شورای مدیریت فنی و حرفه‌ای آبادان

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند از بررسی طرح کارگاه‌های آموزشی قابل واگذاری به بخش خصوصی در نشست شورای مدیریت فنی و حرفه‌ای آبادان، خبر داد.

اقتصاد ۲۴- علی الیاسی در حاشیه برگزاری جلسه شورای مدیریت فنی و حرفه‌ای آبادان که پیش از ظهر امروزبا حضور نمایندگانی از فرمانداری، بنیاد برکت، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و دیگر ارگان‌ها تشکیل شد، افزود: در این نشست تلاش شد تا طرح کارگاه‌های مراکز قابل واگذاری به بخش خصوصی، مورد بررسی قرار گیرد.

وی کیفیت خدمات آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در تطابق با تقاضای بازار کار را از دیگر موضوعات مطرح شده عنوان کرد و گفت: نماینده بنیاد برکت در یک پیشنهاد سازنده جهت بهره مندی و شناسایی دوره‌های جدید متناسب با مزیت آب شور؛ نظیر پرورش بعضی از گیاهان منطبق با این نوع از آب، به ارائه طرح و راه کار پرداخت.


بیشتر بخوانید: افتتاح جشنواره صنایع دستی و هنری در بازار سنتی فیدوس


الیاسی با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی حاضر در این نشست از هرچه بهتر برگزاری و شناسایی دوره‌های جدید و متناسب با نیاز منطقه، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز درخواست بررگزاری دوره‌های صنعتی در منطقه را ارائه داد که قرار بر این شد طی یک تعامل با فنی و حرفه ای؛ ارائه مدرک معتبر و انتخاب مربی را این مرکز برعهده گیرد.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: پس از گفتمان و نیاز سنجی، بنیاد برکت خواهان همکاری سازمان منطقه آزاد اروند جهت تأمین هزینه مربیان برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی روستاییان منطقه، شد.
امور قابل واگذاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای، راه اندازی دپارتمان‌های کارآفرین و کسب و کار، ایجاد کارگاه‌های آموزشی بخش کشاورزی و صنایع دستی و ایجاد بروز رسانی سند توسعه اشتغال شهرستان از دیگر موارد در این نشست بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر