تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۴ دی ۱۴۰۰
با شرکت ۳۵ نفر فراگیر از تحصیل کردگان روستا‌های جزیره قشم انجام شد؛

برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک در منطقه آزاد قشم

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: در راستای سیاست‌ها و رویکرد فرهنگی – دینی سازمان منطقه آزاد قشم، دوره تربیت مربی قرآنی کودک با حضور ۳۵ نفر فراگیر از تحصیل کردگان روستا‌های جزیره قشم برگزار شد.

اقتصاد۲۴ -حامد بی آزار این دوره آموزشی را شامل سه بخش مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته اعلام کرد و افزود: در این دوره به فراگیران روش‌های روانشناسی جهت ترغیب کودکان به نماز ارائه و مهارت‌های زندگی نیز آموزش داده شد.
وی بخش مقدماتی این دوره را شامل آموزش الفبا، نماز و روخوانی قرآن خواند و یادآور شد: در بخش تکمیلی این دوره نیز مباحثی با عناوین «زنگ دوستی»، «کودک قانونمند»، «کودک باهوش» و «مسئول بد رفتاری کودک» به فراگیران آموزش داده شد.


بیشتر بخوانید: آمادگی قشم جهت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: بخش پیشرفته این دوره نیز شامل مباحثی با عناوین «خودآگاهی و همدلی»، «مهارت‌های ارتباطی»، «هوش هیجانی»، «تفکر خلاقانه و نقاد» و «حل مسئله و تصمیم سازی» بود.
گفتنی است دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودک از تاریخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا (س) به مدت شش روز در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر