تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

انجام نخستین پرواز مسافری از فرودگاه بین المللی آبادان به مقصد کویت

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برقراری نخستین پرواز مسافری و سیزدهمین پرواز کارگو از فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان به مقصد کویت و برعکس، خبر داد.

اقتصاد ۲۴-قدرت اله طمیمیان ضمن اشاره به اینکه طی ماه‌های گذشته با حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی (شرکت آکو اسپرلوس خان اروند) ابتدا پرواز‌های «کارگو» در دستور کار قرار گرفت؛ افزود: طی ماه‌های گذشته تلاش بسیاری صورت گرفت تا برگ سبز برای منطقه آزاد اروند رقم بخورد و سرانجام این مهم به ثمر رسید و چندین پرواز به صورت باری «کارگو»، انجام شد.

طمیمیان با تأکید بر ظرفیت بالای فرودگاه آبادان جهت برقراری پرواز‌های متعدد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای فرودگاه بین المللی آیت اله جمی؛ باعث تأسف بود که تا کنون پرواز‌های خارجی آنگونه که می‌بایست از این فرودگاه انجام نگرفته بود؛ از همین روی تلاش شد تا با گرفتن تأیدیه پرواز‌های مسافری از ایرلاین بین المللی کشور؛ هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) پرواز آبادان به کویت و برعکس به خطوط هوایی آبادان افزوده شود.


بیشتر بخوانید: راه اندازی کارگاه حصیربافی در اروندکنار


وی، سعی و کوشش مسئولین فرودگاه آبادان و مسئولین ایران ایر در دریافت کارت سبز جهت تحقق این پرواز را قابل ملاحظه دانست و اذعان داشت: برای هرچه بهتر شدن تعامل با ایرلاین مذکور؛ تلاش شد روز‌هایی که پرواز مسافری برقرار است کارگو را علاوه بر روز‌های دیگر با آن نیز ادغام کنیم.

شرکت فرودگاه‌های کشور، سازمان منطقه آزاد اروند، سپاه، ناجا و… از جمله دستگاه‌هایی بودند که طی ماه‌های اخیر تلاش بسیاری جهت برقراری این پرواز از خود نشان دادند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خاک تو سر این مسئولین
پرواز آبادان به کویت شده یه خبر مهم.

در این 42 سال گذشته 100 سال از دیگر کشورها عقبیم.
ارسال نظر