تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۰
امروز؛

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاد دانشگاهی بازدید کرد

مهندس علی اوسط اکبری مقدم از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاد دانشگاهی بازدید کرده و در غرفه جهاد دانشگاهی استان گیلان حضور پیدا کرد.

اقتصاد ۲۴-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور و دکتر فریبرز جمالزاد فلاح رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در ارتباط با سازوکار‌های بهره برداری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متنوع دو طرف به ویژه در زمینه صادرات تولیدات دانش بنیان مجموعه جهاد دانشگاه استان باهمکاری این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست طرفین با استقبال از پیشنهاد توسعه همکاری‌های فی مابین خواستار توجه به مقولات تجاری سازی و کمک به بازاریابی محصولات تولید جهاد دانشگاهی گیلان و کشور از طریق منطقه آزاد انزلی در بازار‌های اوراسیا و حوزه دریای خزر شدند.


بیشتر بخوانید: مشارکت افراد ذی نفع در امور اداری مرتبط با خود یک امر بدیهی است


گفتنی است نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ با هدف عرضه پیشرفت‌های صورت گرفته این نهاد در حوزه پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان با شعار باور توان ملی، مدیریت جهادی، نوآوری؛ از پنجم تا نهم دی‌ماه در بوستان گفتگو تهران و با حضور مراکز جهاد دانشگاهی کشور در حالی برگزاری است.

منبع: منطقه آزاد انزلی
ارسال نظر