تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۰
بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال:

۲ شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، فولاد خوزستان و شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران افزایش سرمایه دادند.

اقتصاد ۲۴-بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، فولاد خوزستان با نماد فخوز و شرکت تولید ژلاتین کپسول با نماد دکپسول ایران افزایش سرمایه دادند.

فولاد خوزستان با نماد فخوز، افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی خود را ثبت کرد. سرمایه فعلی این شرکت ۵ هزار میلیارد تومان است که با این میزان افزایش به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. همچنین منبع این افزایش سرمایه از محل سود انباشته نزد مرجع ثبت شرکت‌ها، بوده است.

همچنین شرکت فولاد خوزستان طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۵۴۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس شرایط پذیرش در بورس را دارند؟


فخوز با سرمایه ثبت شده ۵۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد رشد داشته است.

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران نیز با نماد دکپسول، افزایش سرمایه ۵۰ درصدی ثبت کرد. سرمایه فعلی این شرکت مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بوده است که با این افزایش به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است. همچنین منبع این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی اعلام شده و نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۳۳ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۶۷ درصد افزایش داشته است. دکپسول با سرمایه ثبت شده ۲۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد رشد داشته است.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر