تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
کیا سورنتو چند؟

پولدار‌ها چقدر برای لاکچری‌سواری هزینه می‌کنند؟

روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ تا جایی که شاهد رشد تا ۲ درصدی قیمت برخی خودرو‌ها در بازار در طول یک شبانه‌روز گذشته بودیم.

اقتصاد۲۴- گزارش میدانی  نشان می‌دهد که خودرو اس‌دبلیوام مدل G ۰۱ F یک شبه ۲۰ میلیون تومان گران شده است و مرز یک میلیارد تومان را در بازار رد کرده و در حال حاضر یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، برلیانس H ۲۲۰ دنده‌ای رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و امروز در بازار با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. برلیانس H ۳۲۰، ۱.۶۵ اتوماتیک نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، در بازار خودرو ۵۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، قیمت بی‌وای‌دی S ۶ در بازار با رشد ۱۰ میلیون تومانی قیمت، امروز در بازار ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در این میان، قیمت پژو۲۰۰۸ امروز در بازار ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت و در حال حاضر در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

گزارش‌ها از روند بازار حاکی از آن است قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک یک شبه ۵۰ میلیون تومان گران شده و هم‌اکنون در بازار با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. تویوتا راوفور دو دیفرانسیل نیز رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر در بازار ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.


بیشتربخوانید:شناسایی خانه‌های خالی به اختلاف خورد


در این میان، قیمت فولکس پاسات ۲۰ میلیون تومان بالا رفته و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، قیمت کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۰ میلیارد تومان گران شده است. این خودرو با قیمت یک میلیون و ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. همچنین کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و با قیمت ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در همین حال، هیوندای سانتافه (ix ۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر در بازار ۳ میلیارد تومان قیمت دارد.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر