تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۰
آیت الله رئیسی در روستای گورزین جزیره قشم:

به برکت جمهوری اسلامی کار‌های زیادی در جزیره قشم انجام شده است

رئیس جمهور بر ضرورت رفع مشکلات روستای گورزین تاکید کرد و گفت: به برکت جمهوری اسلامی کار‌های زیادی در جزیره قشم انجام شده است

اقتصاد۲۴- آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان هرمزگان، با حضور در روستای گورزین با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

رئیس جمهور گفت: در جزیره قشم به برکت جمهوری اسلامی کار‌های زیادی انجام شده است و چهره این جزیره با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

دکتر رئیسی خاطر نشان کرد: بخشی از مردم این منطقه در پروژه‌های گردشگری مشغول هستند که با توسعه این صنعت، اشتغال افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: لغو معافیت‌های مالیاتی و گمرکی تولیدکنندگان مناطق آزاد را دلسرد می‌کند


آیت الله رئیسی با اشاره به درخواست مردم برای حل مشکل بازپرداخت تسهیلات خود که برای سال‌های گذشته بوده، تصریح کرد: قرار شد استاندار این موضوع را پیگیری کنند تا بازپرداخت تسهیلات فشاری بر مردم نیاورد.

گفتنی است؛ رئیس جمهور و هئیت همراه امروز از بندرعباس وارد جزیره هرمز شدند و سپس توسط بالگرد برای افتتاح نخستین پالایشگاه نفت خام فوق سنگین کشور در قشم و همچنین بازدید از چند پروژه مهم از جمله شرکت نفت فلات قاره و طرح ملی پل خلیج فارس وارد جزیره قشم شد.

ارسال نظر