تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
حسین نامور:

اولویت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اعلام شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، اولویت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را اعلام کرد.

اقتصاد۲۴-  حسین نامور، اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه را اعلام کرد و اظهار داشت: آماده استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران هستیم.

نامور خاطر نشان کرد: ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و تولید در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فراهم شده و از حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه استقبال می‌کنیم.

وی به تشریح اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه پرداخت و اضافه کرد: ایجاد و احداث صنایع پائین‌دست پتروشیمی، نفت و گاز و تولید تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز از مهم‌ترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.


بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف ۱۲۴ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از دیگر اولویت‌ها به احداث نیروگاه برق سیکل ترکیبی و خورشیدی اشاره کرد و افزود: تولید و مونتاژ موتور و تجهیزات انواع شناور و صنایع دریایی و همچنین تولید و مونتاژ خودرو، تجهیزات و لوازم جانبی از دیگر اولویت‌ها است.

نامور، تولید و مونتاژ وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه‌ای را از دیگر اولویت‌ها ذکر کرد و ادامه داد: تولید و مونتاژ وسایل الکتریکی و الکترونیکی از دیگر اولویت‌ها است.

وی افزود: تولید و فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های کشاورزی و مواد غذایی، صنایع بسته‌بندی و فرآوری انواع آبزیان، ایجاد سیستم‌های تصفیه پسماند آب صنایع و کارخانجات و آب‌شیرین‌کن، سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های زیست‌محیطی و فناوری نانو، صنایع های‌تک و دانش‌بنیان از دیگر اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.

ارسال نظر