تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
در جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد قشم عنوان شد:

مردم محور اصلی جشن‌های دهه فجر باشند / اتحادیه‌های صنفی برای مقابله با گران فروشی تشکیل می‌شوند

جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد قشم با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، معاونان و جمعی از مدیران این سازمان با موضوع آمادگی جزیره برای برپایی باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر برگزار شد.

اقتصاد۲۴- سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر بخش‌های مختلف جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر با نقش آفرینی مردم و میزبانی شایسته از گردشگران تاکید کرد.
افشار فتح الهی، با اشاره به لزوم هماهنگی بخش‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف جهت اشاعه آرمان‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با هم افزایی و همکاری حاکم در بخش‌های مختلف سازمان و سایر نهادها، مراسم ایام الله دهه فجر با خیر و برکت به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

افشار فتح الهی، انتقال صحیح آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی که برخواسته از اراده جمعی مردم و با هدایت روشنگرانه امام خمینی (ره) بود به نسل‌های جدید را یکی از مهمترین کارکرد‌های جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی دانست.


بیشتر بخوانید: کمک‌های غیرنقدی مردم قشم به سیل زدگان میناب رسید


فتح الهی تاکید کرد: جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر نباید تشریفاتی باشد بلکه باید با محوریت و حضور اقشار مردم به نحوی برگزار گردد که در تمام نقاط جزیره جلوه‌های آن مشاهده شود.

وی بر لزوم نظارت بر فعالیت اصناف به منظور جلب رضایت مردم و گردشگران تاکید کرد و پیگیری و اطلاع رسانی درخصوص شکایات مردمی شد و آن را عاملی بازدارنده جهت مبارزه با پدیده شوم گران فروشی و اجحاف در حق شهروندان دانست.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تشکیل اتحادیه‌های صنفی را یکی از راهکاری کلیدی برای نظارت بهتر به فعالیت اصناف، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران فروشی خواند و تصریح کرد: تشکیل این اتحادیه‌ها در اولویت و در دستور کار معاونت اقتصادی و راه حلی برای مشکلات گران فروشی است و باید با قید فوریت عملیاتی شود.

ارائه گزارش عملکرد دو ماهه اخیر معاونت‌ها، تبادل اخبار مهم و بررسی پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح در دهه

مبارکه فجر و همچنین بررسی موضوع تشکیل اتحادیه‌های صنفی در منطقه آزاد قشم از محور‌های دیگری بود که به آن‌ها پرداخته شد.

منبع: فرینا
ارسال نظر