تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
امروز صورت گرفت:

دومین جشنواره ملی عکس ارس برگزار شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس در دیدار با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره ملی عکس ارس، هفتمین جشنواره سراسری نمایش های خیابانی محیطی و فضای باز و سومین دوره مسابقه استعداد برتر (اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور خبر داد.

اقتصاد۲۴- سعید شیرمحمدی در این دیدار با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در منطقه آزاد ارس در طول سال گفت: این جشنواره‌ها در سال‌های قبل بصورت کشوری و منطقه‌ای برگزار و این منطقه میزبان هنرمندان متعدد از سراسر کشور در قالب گروه‌های تئاتر، موسیقی و ... به ایفای هنر پرداخته اند.
شیرمحمدی با بیان اینکه سومین دوره مسابقه استعداد برتر ارس (اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور بوده و با حضور هنرمندان از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پشتوانه صنعتی و اقتصادی ارس عاملی برای نقش آفرینی در جهاد اقتصادی


وی در ادامه با اشاره به قرارگیری منطقه آزاد ارس در موقعیت منحصر بفرد جغرافیایی و همسایگی با کشور‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواستار برپایی نمایشگاه دائمی با حضور کشور‌های همسایه و استان‌های همجوار، رفع مشکلات فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با منطقه آزاد ارس و حضور فعال استان آذربایجان غربی در ویژه برنامه‌های پیش رو منطقه آزاد ارس شد.
در این دیدار مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن استقبال از برنامه‌های پیشنهادی منطقه آزاد ارس گفت: تمامی اقدامات که بصورت گروهی و با همکاری ادارات متعدد برگزار میگردد بهتر و موفق‌تر از برنامه‌های اجرایی انفرادی می‌باشد.
نوروزی، در ادامه خواستار تشکیل دبیرخانه مشترک بین منطقه آزاد ارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و افزایش همکاری‌ها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری مشترک شد.

منبع: فرینا
ارسال نظر