تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
در کیش صورت می‌گیرد؛

کیش میزبان سومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشوردر کیش برگزار می شود.

اقتصاد۲۴- این رویداد مهم اقتصادی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از امروز "دوم تا چهارم" اسفند با حضور شرکت‌های " پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی"، "سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" و" شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها" در جزیره کیش برپا خواهد شد.

۳۰۰ شرکت و بنگاه اقتصادی برای حضور در این نمایشگاه با ظرفیت ۲۰ هزار مترمربع نام نویسی کرده وعلاوه برهلدینگ خلیج فارس، هلدینگ پتروفرهنگ و هلدینگ شستان، بیش از ۷۰ شرکت پتروشیمی، پالایشی، پتروپالایشگاهی دیگر نیز در این رویداد اثرگذار ملی حضور دارند.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح اختصاص بنزین برای همه در کیش


برگزاری این رویداد در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ فرصت مغتنمی برای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و تشریح برنامه‌های موفق خود درزمینه پشتیبانی از تولید، مانع زدایی همچنین برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه آینده در صنعت ارز آور و اشتغال زای پتروشیمی و پتروپالایشگاهی خواهد بود.

گفتنی است بیش از ۲۰ کارگاه، پنل و نشست تخصصی شامل موضوعات اساسی و مهم با هدف شناسایی نیازها، تقویت ساخت داخل و رشد بومی سازی در صنعت پتروشیمی و پتروپالایش با حضور مدیران و متخصصان بخش‌های مختلف وزارت نفت و حوزه پتروشیمی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن استصنا و مدیران نهاد‌های مالی و پولی، از دیگر برنامه‌های این رویداد خواهد بود.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر