تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
تحلیل بورس؛

سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس/ ثبت تقاضای ۲۰میلیارد تومانی برای سدبیر

خالص سفارشات خرید سهام به ۱۶۰میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه گذاری‌ها» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وسالت به ۳.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

اقتصاد۲۴- در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۷۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۱۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وسالت»، «سدبیر» و «وبرق» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک قرض الحسنه رسالت، ۳۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «غدشت»، «کایتا» و «خاورح» در نوبت انتظار است.


بیشتر بخوانید: اُفت ۴۲۴ واحدی شاخص بورس


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۶۰میلیارد تومان (۵۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۰میلیارد تومان (۶۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف وسالت به ۳.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌ها» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با تقاضای فروش ۱۷میلیارد تومانی همراه است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظر