تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
امروز مطرح شد؛

خبر خوش اول هفته ای برای دارندگان سهام عدالت/ رقم و زمان دقیق پرداخت سود سهام عدالت

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اطلاعاتی اعلام کرد: سهامدارانی که سود سال گذشته خود را دریافت نکرده‌اند، هر چه زودتر نسبت به اصلاح شماره شبای خود در سامانه سجام و سامانه سهام عدالت اقدام کنند.

اقتصاد۲۴- سهام عدالت سهام شرکت‌های دولتی است که با تصمیم دولت در اختیار افراد کم توان جامعه قرار داده شده است. ثبت‌نام سهام عدالت در سال ۱۳۸۵ کلید خورد و این پروسه تا پایان سال ۱۳۹۴ به ایستگاه آخر رسید نیمی از جمعیت ایران دارای سهام عدالت هستند با آزاد سازی سهام عدالت مالکیت آن بر عهده افراد گذاشته تا سهام خود را بفروشند یا سهامداری کنند سهامداران سهام عدالت باید با ثبت نام در سامانه سجام نسبت به دریافت کد بورسی اقدام تا از مزایای سهامشان بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید: سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس/ ثبت تقاضای ۲۰میلیارد تومانی برای سدبیر


به دنبال اقدامات انجام شده برای واریز سود سال ۹۹ سهام عدالت در چند روز آینده، برخی از مشمولان این سهام اعلام کرده‌اند که هیچ‌گونه اطلاعی درخصوص پرداخت سود سال ۹۸ خود ندارند و نسبت به واریز آن در سال گذشته دچار شک و ابهام شده‌اند که به دنبال چنین اتفاقی، نسبت به راه‌های رفع این مشکل بی‌اطلاع هستند.
براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جزو مشمولان سهام عدالت هستند، اما تاکنون سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند، علت ایجاد چنین مشکلی ناشی از آن بوده است که شماره شبا آنان در سامانه ثبت نشده یا شماره شبای این افراد نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک ۲ امضاء ارز یا بلندمدت بوده است.

منبع: ایرنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کشتین مردم با این سهام عدالت شام ونهار هیچی افتابه لگن ۷ دست
ارسال نظر