تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

کسب جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی

شرکت بیمه دی در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی گردید.

اقتصاد۲۴- شرکت بیمه دی در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، موفق به کسب "تقدیرنامه چهار ستاره" از جایزه ملی تعالی سازمانی گردید.

شرکت بیمه دی در راستای کیفیت بخشی به خدمات خود پس از تدوین و ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی مورد ارزیابی داوران این رویداد قرار گرفت و در نهایت در میان شرکت‌های حاضر در این رویداد در سطح تقدیرنامه موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمانی از نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی شد.

بیمه دی پس از ماه‌ها تلاش و با انسجام سازمانی توانست مؤلفه‌های یک سازمان متعالی را در شرکت پیاده سازی کند و با اعتقاد راسخ به این موارد در مسیر تعالی گام برداشته و موفق به کسب نشان چهار ستاره شود.


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت ۷۰ درصدی از سوی بیمه دی/ بیشترین خسارت پرداختی مربوط به رشته بیمه درمان بود


گفتنی است مدل تعالی سازمانی از سال ۱۳۹۵ با رویکرد کیفیت بخشی به خدمات در شرکت بیمه دی پیاده سازی شده است و در حال حاضر بعنوان یک الگوی مدیریتی و زبان مشترک بین واحد‌های سازمانی بکارگرفته می‌شود.

این شرکت پیش از این در سال‌های گذشته نیز توانسته است جایزه‌های دو و سه ستاره این رویداد را اخذ نماید و هم اکنون با یک پله صعود جایگاه بالاتری را از آن خود نموده است.

روابط عمومی شرکت بیمه دی این موفقیت را به خانواده بزرگ خانه فیروزه‌ای دی تبریک می‌گوید.

ارسال نظر