تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

دریافت گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ مدیریت رضایت مشتری توسط شرکت بیمه دی

شرکت بیمه دی با پیاده سازی استاندارد‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ در حوزه رضایتمندی مشتریان شد.

دریافت گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ مدیریت رضایت مشتری توسط شرکت بیمه دی

اقتصاد۲۴ - طی نشستی که با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی و ارزیابان استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ در ساختمان مرکزی شرکت بیمه دی برگزار شد، ارزیابان پس از بررسی عملکرد و فرآیند‌های بیمه دی، این شرکت را حائز دریافت این استاندارد دانست.

مدیرعامل بیمه دی ضمن اشاره به دستاورد‌های این شرکت در سال‌های اخیر اظهار کرد: شرکت بیمه دی با بررسی و پایش پی در پی فرآیند‌های خود توانسته است علاوه بر تسهیل و تسریع عملکردها، با بهره گیری از استاندارد‌های جهانی، به چشم انداز‌ها و اهداف خود جامه عمل بپوشاند.


بیشتر بخوانید: بیمه دی در چهارمین حضور خود در جایزه ملی منابع انسانی ٣٤٠٠٠ موفق به کسب نشان برنزین C۱ شد


بیمه دی در راستای چشم انداز "پدیده محبوب مشتریان" و پس از آماده‌سازی زیر ساخت‌ها و فرآیند‌های لازم در خصوص ارزیابی رضایت مشتریان بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی موفق به دریافت گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ (مدیریت رضایت مشتری) شد.

این موفقیت، که نتیجه اعتماد مشتریان عزیز به مجموعه بیمه دی و تلاش شبانه‌روزی تمامی ارکان خانه فیروزه‌ای است را به خانواده بزرگ مشتریان گران‌قدر و همکاران گرامی تبریک می‌گوییم.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار