تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
در ایام نوروز اجرا می‌شود؛

محدودیت تردد ماشین آلات سنگین در داخل شهر جلفا

سی و سومین جلسه شورای ترافیک منطقه آزاد ارس به ریاست معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس و با حضور مدیران معماری و شهرسازی، گردشگری، املاک، حراست و بازرسی این سازمان، فرماندهی انتطامی، پلیس راه و راهور همچنین روسای ادارات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جلفا و مدیرپایانه مرزی و شهردار جلفا و دبیر شورای ترافیک در محل سالن اجلاس سایت اداری برگزار شد.

اقتصاد۲۴- در این جلسه مقرر شد از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برای تردد ماشین آلات سنگین و تریلر‌ها از داخل شهر جلفا، محدودیت ترافیکی ایجاد شود.

همچنین مقرر شد هر گونه عملیات اجرایی عمرانی و حفاری در محور‌های مواصلاتی اصلی، ترافیکی و درون شهری از پانزدهم اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع شود.


بیشتر بخوانید: تور عکاسی دو روزه خداآفرین برگزار شد + فیلم


هماهنگی برای استقبال ایمن از سال جدید، اجرای طرح‌های ترافیکی برای کاهش آمار تصادفات در دوران پیک مسافرت‌های نوروزی از دیگر موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح و بعد از بررسی به تصویب شورای ترافیک منطقه آزاد ارس رسید.

گفتنی است مسیر جایگزین تردد ماشین آلات سنگین در ایام نوروز در مبادی ورودی توسط تابلو‌ها و علایم و بنر‌های پیش آگاهی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: فرینا
ارسال نظر